four

854 77 1
                                    

Okula girdiğimizde Daehyun'u hemen kantinde bi masaya fırlattım.Yani en azından fırlatmışım gibi bişey olmuştu.

"Daehyun yanlış anlamış olmalayasın hım?" bana hüzünle baktı.

"LANET OLSUN NESİNİ YANLIŞ ANLAYABİLİRİM RESMEN SENİ SEVDİĞİ İÇİN SENİNLE YAKINLAŞMAK BULUŞMAK İÇİN BENİ KULLANMIŞ." bana bağırdığında ciddi anlamda kırgın olduğunu gördüm.Birazdan ağlayabilir gibiydi ki bu beni gerçekten çıldırtcaktı.

Onu kolundan tutup kaldırdım ve okuldan dışarıya sürükledim.

"Söyle bana o it herif hangi okulda okuyo?" dönüp kararlı şekilde baktım.

"Unut gitsin." bana arkasına döncekken tekrar tuttum.

"Daehyun okulun ismini söyle." bastıra bastıra söylediğimde nefesini verdi.

"Şu senin eski belalının okulu."

"Eski belalım falan değil salağın tekiydi." sinirle söyledim.

"Herneyse öğrendin şimdi napıcaksın hım beni sevmesini falan mı sağlıycaksın." böyle konuşması beni de üzüyodu.

"Hayır sadece benimle ne alakası var bunu öğrenicem sende derse gircek notları tutcak ve günün sonunda bana verceksin teşekkürler daedae." kolunu bırakıp hızla yürümeye başladım.

Şu lanet okula geldikten sonra Daehyun'un resmini gösterdiği çocuğu aramaya başladım.Bekçiden zar zor izin almıştım , o çocuğu bulmadan gidemezdim.Sonunda gözlerimi bahçenin köşesine çevirdiğimde o çocuğu gördüm.Yanına doğru yürüdüm.Aklıma gelen fikirle hemen yanına oturdum.Bana bu kim der gibi bakıyodu.Tahmin etmiştim.

"Naber dostum? " bana tekrar aynı bakışları attıktan sonra

"Sen de kimsin ve ne işin var yanımda?"

"Beni seviyosun ama sevdiğin çocuğu tanımıyosun öyle mi?" bir anda gözleri büyüdü.

"Ss-sen Jinyoung musun?" ta kendisiyim gerizekalı.

"Ve sende Youngjae." kafasını eğip bişeyler mırıldandı.

"Iıı ben üzgünüm yani senin adını verdiğim için."

"Üzgünlüğü falan bırak bana gerçekleri anlat" kafasını hayır anlamında salladığında "Hemen." diyerek sesimi yükselttim.

"Ben şey aish şu sizin okuldaki Himchan mıdır nedir o gerizekalı beni tehdit etti bende bu yüzden ona açılamadım." ona ters bi bakış attım.

"Himchan mı bizim sarı kabadayı emin misin?"

"Evet tabiki eminim." güldüm.

"Senin sert adam rolünde bu kadar mıydı yani? Git ve Daehyun'a gerçekleri söyle Himchan konusunu ben hallederim." bana şaşkınca baktı.

"Cidden mi yapar mısın bunu?" kafamla onu onayladım.Bana teşekkür edip okuldan kaçan çocuklarla o da arada kaynamıştı.

Bende arkasından okuldan çıkacakken okula geç kalan çocuğa kaydı gözlerim.Bb-bu oydu.Otobüse her bindiğimde gözlerimin aradığı çocuk.Sarı saçlı yakışıklı sevimli gibi duran bir yüzün ve gözlerinin derinliğine kısacık bi anda bile olsa kapıldığım çocuktu.Kafasını kaldırdığında gözlerimiz buluştu.İlk başta anlamsızca baktı ama sonrasında gözleri büyümüştü.Hızlıca yanımdan geçip gittiğinde tek bişey sinirimi bozmuştu.Neden bişeyler demedim neden bişey sormadım belki böylelikle sesini de duyabilirdim.

___

Eueheueheuehejeheheheh

 stixbus , markjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin