Gözlerimi ovalayıp duruyordum ama elimde değildi.Çok fazla uykum vardı ve şuan baya baya darmadağınıktım.Okula geç kalmış olduğumu fark edip formamı bile üzerime geçirmeden tişört ve şortumla gelmiştim.Öğretmen yardımcısı beni böyle görünce sırıtıp beni gizlice içeri sokmuştu.Hala bana gülmesi sinirimi bozuyordu.Bir kız olduğu için o kadar da umrumda değildi aslında ama zaten yakındık.
Bu yılın başlarında bizim öğretmenimizin yardımcısı olarak geldi.Ozamandan beri sınıfla ayrıntılı ilgilenen oydu.Bende ne zaman moralim bozuk olsa ve Dae ile konuşmaya halim olmasa arka bahçedeki o yere gitmeye başlamıştım çünkü nayeon hep orda olurdu.
Onunla konuşmak gerçekten iyi hissetmemi sağlıyordu ve bana her türlü yardımda bulunuyordu.Mesela bugün ki gibi.
"Öğretmeninizi oyaladım hemen giyin ve sınıfa gel en fazla 5 dakikan var hızlı ol" diyip tuvaletin kapısından uzaklaştı.
Üstümü giyinip kıravatımı boynuma rastgele astım çünkü yapamıyordum.Telefonum titrerken ekrana baktım.Mark.
Cevap veremezdim çünkü geç kalıyordum.Meşgule atıp sınıfa koştum.Köşedeki koridordan dönen sınıf öğretmenini görünce içeri dalıp Daehyun'un yanına yerleştim.Nayeon'a bakıp dudaklarımla teşekkür ederim dediğimde gülümsemişti.
Tenefüste Daehyun'un garip bakışlarına maruz kaldığımı amlamış olup ona döndüm.
"Geç kaldığım için burda giyindim o yüzden de kıravatımı yapamadım" göz devirdi.
"Cidden bazen çok salak olabiliyosun jinyoung" diyip kıravatımı tuttu.Bağladıktan sonra kafamı sıraya attım evet resmen attım.
Daehyun'un telefonu çalmaya başladığında tamamen unuttuğum Mark aklıma gelmişti.Telefonumu çıkarıp onu aradığımda hemen açmış ve sorular sormaya başlamıştı.
-Sakinleş Mark sadece derse geç kalmıştım bu yüzden meşgule attım.
_Bişey oldu sandım en azından bir mesaj atsaydın
-Üzgünüm çok yorgundum
_Jinyoung bana söylemediğin şeyler var biliyorum ama söyleyebilirsin herzaman
-Öyle bişey yok zaten son senen bide benim saçmasalak davranışlarımla uğraşıyosun
_Sen iyi misin?
-Evet sadece geçen gece düşündükten sonra sana bunu yapmamam gerektiğini anladım
_Bana bişey yaptığın yok saçmalama
-Herneyse
_Seni seviyorum jinyoung bunu unutma
-Bende seni seviyorum Mark
Telefonu kapattığımda hem sorıtıp hemde ne yapmam gerektiğiyle ilgili düşünüyodum.Geçen gece Mark'a teklif ettiğim şey ikimiz açısından da mantıksızdı.Onu umursamamış gibi olmuştum ve kendi part time işlerimi unutmuştum.
Ne yapıcağımı düşünürken daldığım uykuda Mark'ı görmek ne büyük hediye olurdu.
___
Sonunu sanırım beğenmiceksiniz bu kitabın çünkü aklıma çok başka şeyler geliyo ve depresif bi haldeyim dşşdğeüdpr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stixbus , markjin
Fanfictionaçıklama yazılmayacak kadar gerçek boyxboy mark,jinyoung