ten

658 66 27
                                    

2 haftadır Youngjae ve Mark çıkışlarımıza gelmeye devam ediyolardı yada sadece yol üstü olduğu için geliyolardı.Ben genelde onları sokağın başında görür görmez Daeye el sallayıp uzaklaşıyodum.Bugün de aynısını yapmıştım ve şimdi evde kıyafetlerimi değiştiriyodum.

Üzerimi giyip çocukların çoktan uyuduğu saatte yani onbirde dışarı adımımı atmış beni bekleyen belaya doğru yürümüştüm.

Her gece benimle birlikte çalıştığım yere kadar yürüyo ve beni eve bırakıyodu.Bu kötü hissetmeme neden olsada karşı çıkmayı bırakmıştım çünkü bi süre sonra hoşuma gitmişti.

Aklıma Mark geldi son zamanlarda benimle konuşmamıştı ki bunun sebebi büyük ihtimalle onu sürekli terslemiş olmamdı.Neden böyle yaptığımı sonradan fark etmiştim.Evet Markı seviyodum hoşlantı olduğunu düşünmüştüm ama o gözleri bile onu sevmem için yeterliydi.Yanımda yürüyen çocuğa baktım.Onu kullanıyo gibi hissetmiştim bi an.Acaba kırılıyomudur yada bunu farkında olmasına rağmen mi burda? bunları düşünerek yürüdüm bi süre yanında.

Birden kolumdan tutup omzuna çarpmama sebep oldu.Dengemi sağladığımda yanımızdan uzaklaşmış arabaya bakakaldım.

"Aptal" bana hafifçe tısladığında ona döndüm.Sonra bağırdı "APTAL"

Tepkisine karşı yüzüne bön bön baktım.

"Neden böylesin seni lanet sevimli çocuk" bana tekrar tısladığında sinirlenmeye başladım.

"BANA SEVİMLİ DEMEYİ KES" bu sefer sıra bendeydi ama bunu bekliyomuş gibi hiç irkilmedi.Aksine güldü.Şu maskesini çıkarsa da sesini net bir şekilde duysam keşke diye düşünmeden edemedim.

Birden bana sarıldığında ağladığımı fark etmemiştim bile.Mırıldanmaya başladım.

"Ben b-bilmiyorum babam,okul,iş hepsi üst üste geldi v-ve ilk defa birisinin yanında ağlıyorum ben ah beni rahat bırak" diyip onu ittim.İşin aslını o da biliyodu tek derdim Mark'tı ama bunu söyleyemiyodum.Sonunda çalıştığım markete geldiğimde tekrar üzerimi değiştirip kasaya geçtim.Camdan dışarı baktığımda masalardan birine oturmuş ramen yiyodu.Beni izlemeye başladığında işime döndüm.

Duygularım karışmaya başlamıştı Mark ve bu çocuk arasında kalıyodum.Fark etmeden de olsa sanırım bu çocuktanda hoşlanmaya başlamıştım.

____

Naber yazar diyen bi okuyucum olmadığı içün naber kendim diye sorup iyiyim kendim diye cevaplarım bay dşsşidşd

 stixbus , markjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin