Een mail

23 3 0
                                    

Ik ga achter de computer zitten en start hem op. Eerst maar even kijken wat voor huiswerk ik voor morgen heb.

Hmm, niet zo heel veel. 4 opdrachten wiskunde maken, natuurlijk geeft de leraar nu weer heel weinig werk op, en een bladzijde engels leren.

Ik besluit eerst even die engelse bladzijde te leren en daarna aan mijn wiskunde te beginnen.

Ik kijk nog even in mijn mailbox, en ik zie dat ik twee nieuwe mailtjes heb. Eentje van Jade, die vertelt dat ze weer een geweldige date heeft gehad en vraagt wat het huiswerk is, en nog een mailtje. Van een afzender die ik niet ken.

Ik open de mail, er staat in: 'zullen we een keer afspreken?'

Ik kijk nog een keer goed naar de afzender. LeviSchipper@gmail.com.

Levi? Uit mijn klas? Wacht even. Dus Levi uit mijn klas wil met me afspreken. Ik val bijna van mijn stoel van verbazing.

Waarom wil hij met me afspreken? Geen idee. Waarom willen jongens normaal met meisjes afspreken? Omdat ze elkaar leuk vinden. Opeens valt bij mij het kwartje. Oh. Levi vindt me leuk.

En nu? Moet ik met hem afspreken of niet? Ik vind hem wel aardig, maar ik heb er nooit over nagedacht om verliefd op hem te worden. Weet je wat, ik vraag morgen gewoon wat Jade zou doen in mijn geval.

Met die gedachte ga ik naar boven om mijn huiswerk te maken.

#It's My lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu