Het is 4 weken later. Morgen zal ik met m'n gezin naar Groningen rijden voor de definitieve verhuizing... ik zie er heel erg tegen op. Nu zit ik een beetje te pruilen tussen de dozen.
De bel gaat. Ik zucht en sta kreunend op.
Ik slof naar de gang, maar Tim rent langs me heen en opent de deur. Na een seconde naar buiten te hebben gekeken, draait hij zich om. 'Puck, voor jou,' zegt hij teleurgesteld. Ik geef hem een aai over zijn schattige hoofdje, Tim duikt weg en draait zich om. Ik loop ondertussen naar de deur.
Als ik die verder opendoe, zie ik tot mijn hele klas voor de deur staat! 'HEEY, PUCK!' Roepen/gillen ze. Ik lach. 'Wat komen jullie hier allemaal doen?!' Vraag ik. Jade komt uit de groep naar voren. 'Wij komen nog eens even goed afscheid van je nemen!' Zegt ze vrolijk. Ik lach en roep tegen m'n ouders dat mijn hele klas op bezoek komt. 'Aanvalluuhh!' Roept Jade en dan geven we elkaar met zijn allen een groepsknuffel. Ik moet lachen en maak me voorzichtig los tussen Jade en Levi vandaan. Cynthia komt naar voren. 'Hier Puck, een klein cadeautje voor je, voor in je nieuwe kamer.' zegt ze. Ik neem het aan en haal voorzichtig het inpakpapier ervanaf. 'Ooh, zooo super leuk!' Roep ik enthousiast. Het is een fotolijstje met een foto erin van onze hele klas, om precies te zijn een gekke selfie nadat we het voetbaltoernooi hadden gewonnen op de sportdag. Cynthia glimlacht. 'Het is van de hele klas,' zegt ze. 'Dank jullie wel allemaal!' Roep ik.
Dan komt mijn moeder naar buiten. Ze is zichtbaar verrast door de aanwezigheid van al mijn klasgenoten. 'Zoo, Puck,' zegt ze tegen mij. 'Ik weet dat je een leuke klas hebt, maar dat ze nou voor JOU hiernaartoe komen? Ongelofelijk!' Meteen begint mijn klas te protesteren.
Hmmm, denk ik bij mezelf. Nog even genieten!
JE LEEST
#It's My life
RandomIk heet Puck. Ik heb een broertje en zusje, van 4 jaar. Zelf ben ik 14. Mijn beste vriendin heet Jade. (Ik ben een meisje) In dit verhaal lees je over mijn leven, totdat mijn leven opeens heel anders wordt....