......

27 2 0
                                    

Het is 2 weken later. Mijn ouders hebben de huiskoop nu definitief afgesloten en het duurt niet lang meer voordat we gaan verhuizen. Om precies te zijn gaan we over 26 dagen verhuizen, op 15 Augustus.

Ik zit nu in Kroatië, want het is zomervakantie. Waarschijnlijk is dit mijn laatste vakantie in lange tijd, omdat het nieuwe huis heel wat geld heeft gekost.

Dit betekent dat ik de komende vakanties meer tijd heb om met vrienden om te gaan, maar dat heb ik zeker nodig in mijn situatie!

Terug naar de werkelijkheid. Ik sta zuchtend op van mijn luchtbed en ik trek mijn bikini aan. De paarse deze keer.

Als ik die aanheb, loop ik de tent uit en ren naar het zwembad op de camping. Daar ga ik rustig zitten op de rand van het bad, maar daar komt niets van in.

Ik voel 2 sterke armen om me heen die me optillen. 'Papa?' Vraag ik. Maar als ik omkijk, zie ik dat het Levi is die me optilt! 'Waaaahhh!! Hoe kan dit!! Wat doe je hier in Kroatië!!' Is mijn eerste reactie.

Levi lacht. 'Heyy, babe. Heb je me gemist?' Fluistert hij in mijn oor.
Ik sla mijn armen om zijn nek en we zoenen. Tegelijkertijd word ik emotioneel....

Wat moeilijk om hem te gaan missen. Ik heb tranen op mijn wangen en Levi veegt ze weg.

'Kom.' Zeg ik schor. 'Ga mee naar de tent. Levi volgt me en slaat z'n arm om me heen. Zo zoeken we mijn tent weer op...

Maar ik realiseer me dat ik juist blij moet zijn op dit moment. Ik spring op zijn rug en laat me meevoeren. Ik zucht. Wat heerlijk dat Levi voor míj naar Kroatië is gekomen.

#It's My lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu