We lopen samen het zand op. 'Waar zullen we gaan zitten?' Vraag ik aan Levi. 'Wil je misschien een beetje in de buurt van het water of meer naar het zand toe?' Is zijn wedervraag.
Uiteindelijk besluiten we om wat dichter naar het strand te gaan liggen. Ik haal mijn rolletje uit m'n tas en rol hem uit. Levi haalt een brede handdoek uit zijn tas en legt die neer. Daarna gaan we allebei liggen.
De zon is nog niet heel heet, maar je voelt aan de lucht dat het een warme dag wordt. Ik kijk naar Levi. Hij trekt z'n t-shirt uit en stopt hem in z'n tas. Hij ziet er erg leuk uit zelfs.
Ik lig een beetje te zonnen, hij leest een boek. De zon is nu heerlijk warm, het geruis van de zee... Ik voel me langzaam wegzakken.
'Puck? Hallo?' Ik doe langzaam m'n ogen open. 'Ojee. Ik heb gewoon geslapen. Vind je het erg?' Vraag ik snel. 'Nee, natuurlijk niet.' Antwoordt hij. Hij kijkt me lief aan.
'Maar wat ik eigenlijk wou vragen, ga je mee zwemmen?' Dat vind ik een goed idee. 'Ja, leuk. Maar wel even wachten, ik ga niet in mijn kleren zwemmen.' Antwoord ik.
Levi wacht geduldig. Ik trek snel m'n tuinbroek en het shirt uit en ren naar de zee. 'Wie het eerst bij de zee is!' Roep ik over mijn schouder. Levi zet meteen de achtervolging in. Hij haalt me in. Ik verlies. Lachend staat hij bij de zee op me te wachten.
Ik geef hem speels een duwtje. Dat laat hij niet op zich zitten. Hij pakt me bij m'n polsen en zwiert me rond. Ondertussen loopt hij de zee in. Ik gil, probeer los te komen. Er waait een reeks vlinders door m'n buik.
Dan laat hij me los. Ik zwaai een paar meter door de lucht en kom dan in het water terecht. Als ik opkijk, staat Levi naast me. Hij kijkt me aan. 'Puck, wil je verkering met me?' Ik kijk hem aan. Ik vind hem nu zo leuk. Hij is vanbuiten leuk, maar vanbinnen ook. Ik kan ook heel serieus met hem praten. 'Ja,' antwoord ik. Dan geven we elkaar een knuffel en ik geef hem een zoen.
JE LEEST
#It's My life
RandomIk heet Puck. Ik heb een broertje en zusje, van 4 jaar. Zelf ben ik 14. Mijn beste vriendin heet Jade. (Ik ben een meisje) In dit verhaal lees je over mijn leven, totdat mijn leven opeens heel anders wordt....