YEKTA VE TUĞÇE

103 34 4
                                    

EGEDEN......

Ben galiba Miray'a karşı bir şeyler hissetmeye başlıyordum.ama daha bir haftadır tanıdığım birisine karşı bu kadar yoğun bir duygu hissetmem normal miydi?onu görünce mutlu oluyor ve fatihle bir arada olmasından hoşlanmıyordum.Gülünce kış ortasında açan kardelene benziyordu.kısaca ben Miray'a abayı yakmıştım.

Daha ben fatihden kurtulamadan birde yekta çıkmıştı başıma.sınıfta birbirlerini gördükleri an kucaklaştılar sonra birlikte oturup bütün ders konuştular ve beni en çok sinir edenide Yekta Miraylara gitmişti.ertesi gün okula geldiklerinde ise ikisininde gözleri şişti,bütün gün uyudular,kıskanmamak elde değil.

Bugün cumaydı ve haftasonu Yekta ve Miray hep beraber Sinop'a gideceklerdi.Artık bu Yekta'nın Miray'a yakınlaşması canıma tak etmişti.Ama tabiki her şeyin bir açıklaması vardır.Miray'ın yanına gittim ve"noldu ikinizde uyukluyorsunuz?" diye sorduğumda önce birbirlerine bakıp biraz gülüştükden sonra

"Yok Ege,Yekta ile özlem giderdik."

Ne özlemi ya başlatma özlemine sen benimsin,kimseyle özlem flan gideremezsin,dedim içimden ama içimden işte problem orada.

"Ne özlemi anlamadım?"

"Bahçede oturduk sabaha kadar konuştuk."

"Sabaha kadar??"

"4 senedir görüşmeyince konuşulacak baya bir konu birikiyor tabi."

Hemen oradan uzaklaşmıştım,kantine indim tek başıma saatlerce oturdum.Acı çekiyordum,ilk defa birisine aşık oluyordum.Ben hiçbir kızı elde etmeye çalışmazdım,hiçbir kızı sevmezdim.Ama şimdi ne oluyor anlamıyordum,kafayı yiyecektik,deliriyordum.Bir şekilde kendime gelmem lazımdı ama nasıl OFFF.

En sonunda sınıfa gitmeye karar vermiştim belki bir umut bu sefer Yekta ile oturmuyordur,ama sınıfa gittiğimde yine aynı görüntü ile karşılaşmıştım.Bora'nın yanına oturdum ve bütün derdimi ona anlattım.

"Ege sen sırılsıklam en ıslağından aşık olmuşsun kardeşim be.geçmiş olsun."

"Off Off bende onu diyorum ne yapcam akıl ver."

"Bence onun etrafında uçan bütün erkek sinekleri toplayalım."

"Nasıl yapcaz?"

"Fatihle ile Yektayı bizim gruba dahil edicek,sonra onlara kız ayarlıycaz,bu kadar kardeşim."

"Tamam da kimi ayarlıycaz?"

"Tuğçe ile Senayı"

"Tamam kardeşim o zaman Fatih'e sen ayarla yekta bende."

"Tamam kardeşim o güzel canını sıkma,sana bakmayan kız kendi kaybeder."

Bora olmasa kafayı oynatcaktım.şimdi birazda olsa sakinleşmiştim.

Yekta ile Miray kantine iniyordu bende Bora'yı yanıma aldım ve kantinde yanlarına gidip oturduktan sonra Yekta ile konuşmaya başladık.

"Merhaba Yekta,tanışamadık senle bir türlü.Ben Ege."

"Memnun oldum Ege bende Yekta,arkadaşının ismi ne?"

"Bora.sende mi sinoplusun?"

"Evet Ege."

"Haftasonu sinopa birlikte mi gitceksiniz?"

"Bilmiyorum ailelerimize bağlı."

"Nereden geldin sen?"

"Karabük.sinopa hiç geldin mi sen veya karabuk'e"

"Karabük değilde sinopa önceden gelmiştim geçen sene."

"O zaman birgün hep birlikte sinopa gideriz."

"Sen iste kardeşim."

"Tamam o zaman ben ayarlarim."

Yekta ile baya yakınlaşmıştık.Bora da Tuğçe ile konuşuyordu.Tuğçe Yekta'yı begenmisti.bir dahaki tenefüsde kantinde bizim yanimiza gelmesini söyledim.tenefüsde Tuğçe geldi ve yekta ile ikisini tanıştırdım.Tuğçe baya iyi konuşuyordu fakat yekta kızların deyimiyle odun gibi davranıyordu.Mirayda anlamış olacak ki

"Ege benim canım çikolata istiyor benimle kantine gelir misin?"

"Tamam gelirim."

"Yekta siz bizi burada bekleyin biz biraz sonra geliriz."

"Evet sakın ayrılmayın bir yere."

Yektadan....

Bunlar ne yapmaya çalışıyor anlamıyordum ama Ege'nin Miray'a asıldığını anlıyordum.tamam Miray'i sevmiyordum onu kardeşim gibi görüyordum fakat Ege okuldakilerin anlattıklarına göre bütün kızları peşinden koşturan bir tipmiş.Miray'i üzerse bende onu üzerdim.

"Tuğçe seni bana ayarlamaya çalışıyorlar biliyorsun di mi?"

"Biliyorum ve zaten ben senden hoşlanıyorum."

Dedi ve ben şok oldum.yani Tuğçe daha iyilerini hak eden birisiydi.

"Ege'nin Miray'a asıldığının farkında mısın?"

"Evet de yoksa sen Miray'ı mi seviyorsun?"

"Yok hayır o benim kardeşim gibi ve Ege'nin nasıl biri olduğunu sen benden daha iyi bilirsin.onu üzmesine izin veremem."

"Evet haklısın fakat ben Ege'ye güveniyorum çünkü Miray'a sırılsıklam aşık ve sen Miray'a yakın olduğun için ikimizi ayarlamaya çalışıyorlar böylece sen Miraydan uzaklaşmış olacaksın."

"Tamam saol,sonra konuşuruz olur mu?"

"Peki"

Tuğçe iyi hoş bir kızdı,fakat Ege'nin oyunuyla tanışmak istemezdim.Ege'nin yaptığına çok sinirlenmistim zaten daha sonra onla konuşacaktım fakat önce Miray ile konuşmam gerek.



Multide yeni çiftlerimiz yekta ve tuğçe var.oylarınızı bekliyorum.yorumlariniz benim için çok çok çok önemli.



AYRILIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin