''Selam.'' diyebildim sadece. Hep böyle oluyordu. Yanına gidiyordum ve söyleyebildiğim tek şey selam. Ama kitleniyordum sanki. Dilimi hissedemiyordum.
''Geç kaldın. '' dedi bana sarılırken. Dokunduğu an öldüm sanki. Ya da diğerleri öldü. Sadece onu hissedebiliyordum. Yavaşça ayrıldı. Salakça gülümsedi. Al işte. Yok yok ölmemi istiyor bu çocuk benim. Afalladım iyice.
''Konuşssan dilini mi yuttun ? '' dedi küçük bir kahkaha atarak. Yuttum tabi haberin yok.
'' Gerizekalı alarmı kurmayı unutmuşum. '' dedim. Sanırım sesim titredi. Anlayacak, anladı hatta. Aptalım ben. Gerçekten.
''Aşıksın sen bence.'' dedi.. Uzun bir kahkaha attı. Hemde nasıl aşığım. Bir bilsen. Seni her gördüğümde neler dönüyor içimde?
''Saçmalama , ben ve aşık olmak. Farklı kişilikleriz. '' dedim pis pis bakarak. Yalan söylemeyi hiç beceremiyorum galiba. Beceremiyorum evet.
''Olsaydı bilirdim değil mi ? En yakın arkadaşız biz. '' Çökeltici cümle geldi. Sağol Dylan. Bilmiyorsun işte. Sen beni en yakın arkadaşın sanıyorsun. Öyle kalmayı çok istedim. Sana arkadaşım demeyi. Olmadı işte.
''Tabiki , sana anlatmazsam kime anlatırım ki ? '' Klasik arkadaş ayakları. Başka söyleyebileceğim bir şey yok sanırım.
''Sevindim o zaman. Ama açlıktan ölmek üzereyim. Acele etmezsek bayılıp kalacağım. '' dedi koluma girerken. Beni çekiştirmeye başladı. Gülümsedi. Dylan ' ın gülümsemesi yasaklanmalı bence. Benim için hayati bir tehlike. Kalbimin çıkacağını hissediyorum. Zor duruyor yerinde.
Bulduğumuz masaya oturduk. Yemekleri aldık. Konuşmadan yemeye giriştik. Dylan ' a baktım. Bir an kahkaha atmaya başladı.
''Ne oldu ya?'' dedim mızmızlanarak.
''Ketçap.'' dedi elini yanağıma doğru götürürken. Yanağımı temizlemeye başladı. Durdu yine kalbim. Gerçekten durdu bu sefer. Eli dudaklarıma geldi. İstemsizce parmağını ısırdım. Bunu neden yaptığımı bilmiyordum. Gerçekten salağım. Bir an elini çekti ve parmağını öptü.
''Seni acımasız. İntikamımı alacağım. '' dedi acınası gözlerle bakarak. Yemeye devam ettim. Bana bakmaya devam ediyordu. Kafamı kaldırdım yeniden.
''Ne?'' dedim sessizce. Gözlerimin içine bakıyordu.
''Ben...