Selam^^ Ben geldim! Size yb getirdim. Lay,lay looom! :D Fln. Bölüm parçası: Nirvana - You Know You're Right. Benim seçimim. Sözleri çok anlamlı. Nirvana hastalığım var^^ :D Multimedia'daki Archie... Çocuk yakıyo qnq ;D Bu bölüm okuyucularımdan biri olan ve bu bölüme taht kuran @ArsinoeMarlyssa'ya! ♥♥♥ SENİ ÇOK SEVİYORUM!SİZİ DE! ♥ Evvet! Okuyun...
Göz kapaklarımın üzerine düşen lanet olası güneş! Parlak ve çirkin. Bu kaliteli kalın perdeler bile onu benden uzaklaştıramıyor mu? Hadi ama! Bu perdeleri Bob&Best’ ten kaçırmıştım. Bir yangın alarmının yapabileceği mucizeler… Harika. Ama yeterince harika değil. Harika olsaydı bu öğleden sonra güneşini bir yerlerimde hissediyor olmazdım! Lanet şey.
Sağ elimi yastığın arkasından çıkarıp alnıma bastırdım. Gözlerimi tekrar kapattım. Elimi gevşetip aşağı indirdim. Hiçbir şey düşünmedim. Normalde yaptığım gibi. Uyumak istiyordum. Dışarıda olup bitenlerin canı cehenneme!
Kendimi uyumakla uyumamak arasındaki boşluğa bıraktım. Bedenimin yorganların arasında gevşediğini hissediyordum.
My baby taught me how to be
My baby taught me how to fight
My baby taught me how to die
Alcohol, alcohol, alcohol, alcohol!
My baby taught me how to smoke
My baby taught me how to breathe
My baby taught me how to hide
My baby taught me how to leave
Alcohol, alcohol, alcohol, alcohol!
‘Alkol
Bebeğim , nasıl olacağımı öğret bana
Bebeğim , nasıl dövüşeceğimi öğret bana
Bebeğim , nasıl öleceğimi öğret bana
Alkol , alkol , alkol , alkol !
Bebeğim , nasıl sigara içilir öğret bana
Bebeğim , nasıl nefes alınır öğret bana
Bebeğim , nasıl saklarım öğret bana
Bebeğim , nasıl terk edilir öğret bana
Alkol , alkol , alkol , alkol ! ‘
Lanet olsun!
My baby taught me how to choke
My baby taught me how to eat
My baby taught me how to fuck
My baby taught me how to be
Alcohol, alcohol, alcohol, alcohol!
‘Bebeğim , nasıl boğulur öğret bana
Bebeğim , nasıl yenilir öğret bana
Bebeğim , nasıl becerilir öğret bana
Bebeğim , nasıl olacağımı öğret bana
Alkol , alkol , alkol , alkol !’
“ Kesinlikle alkol almam lazım. Haklısın Nirvana. Seni bu yüzden seviyorum,” diye bağırdım başparmağımı havaya kaldırarak.
Lanet telefon susacak gibi durmuyordu. Kim? Sean. Ararım mı demişti? Havanın kararmasını bekleyemez miydi bu lanet herif?! Piç.
Bacaklarımı yorganın altından çıkarıp çift kişilik yataktan dışarı sarkıttım. Sandalyeden sarkan tişörte uzandım. Telefonu çıkarıp kulağıma getirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Başlangıç
Storie d'amoreO diğerlerinden çok farklı. Ne masum. Ne kolay. Ne duygusal. Ne narin. Hiçbiri. O sadece öleceği günü bekliyor. Ya da doğacağı günü. O unutulmuş. Hatırlanmıyor. Umurunda da değil. Umurunda olduğu tek şey sigarasının bitip bitmemesi. Yaşadığı yeri he...