Vă anunț din timp ca sunt nouă în redactarea unei cărți,deci fi-ţi blânzi cu mine. Aștept comentarii. 😘😘❤
-Uhh,să închidă cineva ceasul!! Mă înnebunește! Am nevoie de sooomn!
Era 6:30. Ceasul suna de 5 minute,iar eu refuzam să conștientizez că trebuie să mă pregătesc pentru școală.
-La naiba,am zis cu jumătate de gură mai mult adormită.Cât e ceasul?
Văzând că era 7:10 am sărit ca arsă din pat.Orele începeau la 8:00,iar eu nu făcusem nimic. După un duș rece, mi-am deschis sertarul și șifonierul.Am ales o bustieră albă,o cămașă din mătase și o fustă tip creion. Noroc că aveam de aseară făcut ghiozdanul!
-Deci... Machiaj,bifat; parfum,bifat; ghiozdan;bifat; bucle proeminente,bifat!
Cobor jos unde,Dan,servitorul, mă aștepta cu micul-de-jun și pachetul pentru școală.
-Bună dimineața! Sunteți pregătită pentru o nouă zi de școală?Domnișoară Elena, v-am pregătit micul-de-jun preferat. Nu doriți să mâncați?
-Neaţa! Da, relativ pregătită, și zi-mi Elli. Mai avem mere, cât e ceasul?
-Da...mai sunt mere.E 7:45.
Punând pachetul pentru școală în ghiozdan,am intrat în panică.
-Pornește mașina! Nu vreau să întârzii la ore!
-Mașina e pornită,domnișoară Elli!
Alegând o pereche de balerini negri și luându-mi telefonul de pe măsuţă,am ieșit glonț spre mașină. Spre surprinderea mea am ajuns destul de repede la liceu!
Mai erau 2 minute și se suna de intrare și...la naiba! Prima oră o aveam cu afurisitul ăla de boșorog,chelios și scund, care zici că mai mult scuipa decât preda. Era profu' de engleză! Cel mai nașpa profesor! Când avea,pentru numele Lui Dumnezeu, să se pensioneze?!!?La cat de grăbită eram,numai el lipsea din gândurile mele.
Dintr-o dată am dat peste un bărbat necunoscut,care nici măcar nu i-am văzut faţa.Ridicându-mă de pe abdomenul lui, am luat-o la goană,deoarece,parcă văd că ăla făcea din nou spume și cine-știe-ce.
-Hei Elli,răsună o voce din spatele clasei.
Aaa,desiguuur! Era Emi, cea mai bună prietenă a mea.
-Hei Emi, am spus eu entuziasmată, așezându-mă în bancă lângă ea. Dar de cum nu a venit Cheliuţă?am început a zâmbi.
-Oooo! Deci nu ai aflat nu?
-Ce sa aflu?
-Prof' nou! îmi zice ea zâmbind satisfăcător.
-Bunăciune sau babet? îi răspund curioasă.
Se aude ușa clasei deschizându-se.Emi vroia să îmi răspundă când...
-Hei! Gata! Liniște clasă!
Un glas se auzi și faţa noastră,era Josh.
-Da'cine ești tu de să ne spui nouă să facem liniște? rânjește el,determinându-i și pe ceilalți să o facă.
-Eu sunt noul vostru profesor de engleză! Damond Tomson Erick!De astăzi eu vă voi preda engleza, căci domnul James a intrat la pensie!
Doamne! Ce bine! În sfârșit mi-ai ascultat rugăciunile și l-ai scos pe boșorog! Acum ajută-mă cu bunăciunea asta!
-Să facem prezenţa!
După 17 nume strigate,în sfârșit știu că vine și rândul meu!
Oh,inima îmi bate așa de tare, cred că m-am și înroșit!Doamne trebuie să îmi revin!
-Domnișoară..Bounes Elene!
-Prezent!
*Erick*
Deci ea m-a izbit pe hol...hmmm...nu las cu vederea.
-Deci azi vom discuta despre...
Gândul meu era numai la ce chip mirific avea,ce degete lungi și subțiri și oh Doamne! Acele trăsături superbe masculine! Simțeam că mă îndrăgostesc sau era doar mintea mea care joacă feste? Toată ora îl priveam cum vorbea așa de fluent și cum ar fi să fac și eu câteva lecții în particular..Mda glumesc!Eram bună la engleză,suficient cat sa îl impresionez!
Riiiiiiiiiiing!
Ce? S-a sunat deja?? Nu creeed!
Cu toții părăseau clasa.Înainte sa ies am simțit cum o mână rece mi-a acoperit încheietura mâinii,era....el?? Ce?? De cum??
-Domnișoară Joseph...
-Spuneţi-mi Elli vă rog,îl întrerup cu o oarecare rușine.
-Ok, Elli, deci...știi motivul pentru care te-am oprit?
-Nu,dar ce s-a întâmplat?
CITEȘTI
Mister T.
RomanceElene, fata de 18 ani, eleva de clasa a 11a, se izbește neintenționat de un necunoscut.Cu timpul "necunoscutul" îl atrage, iar mai apoi...