6. Nu pot crede...

159 15 0
                                    

Mă apucă de încheietura mânii a mă trase în cancelarie,unde o încuie și...m-a pus pe o canapea trăgându-și un scaun lângă mine.
-Elene,este a doua oară cam dai buzna peste mine! De data asta nu scapi,spuse pe un ton răstit, făcându-mi inima să bată,să mă agit și să închid ochii de spaimă.
Acesta s-a aplecat pe deasupra mea și luându-mi palmele de pe faţă îmi îndrepta gura spre buzele lui. Sărutul lui făcuse să-mi dispară orice urmă de frică, mușchii nu îmi mai erau așa de încordați,iar trupul tânjea după acest moment sincer încă după prima despărțire. Săruturile începuseră să se adâncească,cobora ușor în zona gâtului, mâna mea îi explora zona gâtului și se îndrepta în părul lui moale.Brusc el întrerupse momentul, mergând aţintit spre geam.
-Îmi pare rău, nu pot face asta...zise el cu un regret un voce.
*Erick*
Iarăși mi se întâmplă, o plac foarte mult și o știu de când era mică. Încerc să mă liniștesc, poate îmi revin, trebuie doar să inspir și să expir pentru câteva secunde. Păcat, aș vrea să știe adevărul. Ok, gata, m-am liniștit.

-Îmi pare rău, eu sunt de vină, nu trebuia să...
-Nu,e în regulă,eu sunt de vină.
Spunând aceste cuvinte, se îndrepta spre ușă și mi-o deschide pentru a ieși. Am părăsit cancelaria cu un regret nespus.

*Erick*
Îmi pare rău, îmi pare foarte rău, știu ceea ce simt și gândești,iartă-mă...mă voi revanșa,deocamdată aștept.

      "Nu pot crede că tocmai m-a sărutat, cu ce am greșit? Ce am făcut?Doamne...prima oară Ty apoi Erick, off... Iartă-mă Doamne! Cu ce am greșit?"
           Aceste cuvinte îmi răsunau în cap tot drumul.
-Iubito, ce s-a întâmplat?zise mama, observând că eram palidă.
-Nimic mama, cred că nu mi-au priit bombonelele pe care le-am luat azi.Îmi era pofta de ceva dulce și mna...nu știam că îmi va veni rău.
      Normal mințeam, eram palidă din cauză că tocmai mă atașasem de Erick și apoi sărutul...iar apoi a apărut Ty...
-Iubito, ai vrea o pastilă? O apă cu lămâie? Ceva?
-O apă cu lămâie.
        În 3 minute am primit apa și retrăgându-mă în camera mea, am deschis larg geamul stând pe perna confortabilă de pe pervaz, privind cum soarele apunânând și analizănd buimacă situația.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Mister  T.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum