2DE DEEL VANDAAG ! DUS ALS JE HET VORIGE STUK NOG NIET GELEZEN HEBT, DOE DAT DAN EERST ! ;)
Ik ging liggen en April ging in mijn armen liggen. Ik lag nog een beetje met haar haar te spelen. Opeens hoorde ik dat ze sliep. Uiteindelijk viel ik ook in een diepe, diepe, diepe slaap...
Niall POV
Ik werd wakker door veel geluid. Gelach, gebabbel. Ik keek rond maar zag niks. Ik ging op het geluid af en kwam uit buiten. Iedereen zat op het terras een chocoladekoek te eten. Ik ging stilletjes naar de tafel en nam een koek uit de broodzak."Goeiemorgen Niall!", riep Zayn vrolijk. "Goodmorning guys! Goeiemorgen sweetheart!" Ik gaf April een kus op haar lippen en ging zitten. Iedereen keek ons met grote ogen aan. "Wat? April? Niall? Sinds wanneer? Waaaaat?", vroeg Eleanor verbaasd. "Toen jullie gisteren allemaal als een roosje lagen te slapen ben ik naar het terras gegaan omdat ik niet kon slapen.", zei April. "En toen hebben we over onze gevoelens gepraat en we zijn tot de conclusie gekomen dat we elkaar leuk vinden.", vervolgde ze haar zin. "Oh, nu ben ik diep gekwetst! Je vind me alleen maar leuk?! Ik ben smoor op je en jij vind me gewoon leuk?!", zei ik nep-beledigd. "Niall, je kent me toch, ik ben dol op je! Anders zou ik geen ja gezegd hebben he!", verdedigde ze zichzelf. Ik sloeg een arm om haar heen en beet in haar koek. "He! Dat is mijn koek! Og laat maar je mag hem hebben, heb niet zoveel honger.." Ik nam haar koek en stopte hem in 1 keer mijn mond in. Typisch ik, maar ja. "Nouja jongens, nu April en Niall eerlijk waren, moeten wij ook eerlijk zijn..", zei Louis. "Ik en El hebben ook iets. Sinds vanmorgen. We wouden het nog wat voor onszelf houden, omdat het misschien wat vroeg is, maar we waren allebei zo zeker over onze gevoelens.." Ik sprong recht, liep naar Louis en gaf hem een knuffel. "Wow, Niall, wat is er met jou?", vroeg Liam met een raar gezicht. "Weddenschap met April, niks belangrijk." Ik ging terug zitten. Na een halfuurtje ging de deurbel. Liam ging opendoen. Ik nam April op mijn schoot en Louis deed hetzelfde met Eleanor. Opeens stond Paul in de deuropening. "Goeiemorgen jongens! En meisjes?.." April stond op en gaf Paul een hand. "April Jones, ik ben het vriendinnetje van Niall." Eleanor gaf hem ook een hand. "Eleanor Calder, vriendinnetje en persoonlijke opruimster van Louis." Louis riep nu wat beledigd ;"Hé! Wanneer heb jij wat voor me moeten opruimen?" Ik grinnikte. "Nou vanmorgen! Je hebt je glas water omgegooid en toen moest je zo nodig naar het toilet! Dan mocht ik het opruimen!", zei ze kordaat. "Ow.. Oke.. Sorry lieverd!" Nu stond Ashley op. "Ashley Tompson, gewoon een vriendin van deze bende." Paul zette zich op een stoel. "Oke, maar euhm jongens, ik heb nieuws. We vertrekken over 3 dagen naar Amerika, voor een kleine tour in Noord-Amerika. En voor dat jullie het vragen. Ja, ik zal ervoor zorgen dat de meiden meekunnen." Ik sprong en begon wat raar te dansen. "Jeej, jeej jeej jeej jeeeeej!" Tegen halféén gingen de meiden naar huis. Ze gingen toestemming vragen of ze mochten meegaan op tour. We hadden om half4 afgesproken in het park. Ik hoop dat ze meemag!
April POV
Ik gooide de deur dicht. "Ben thuis pap!", riep ik door het huis. Hij zat voor de tv. Er stond nog een berg afwas. Mama is voor haar werk op reis en ik was er gisteren niet. Ik ging naast mijn vader zitten. "Hej pap, ik heb een vraagje. Je kent Niall nog wel he? Mijn beste vriend van in het 1ste, 2de en 3de? Ik had vannacht een slaapfeestje bij hen?" Hij zette de tv op pauze, keek naar me en knikte. "Nou ze hebben aan mij, Ashley en Eleanor gevraagd of we meegingen op tour in Noord-Amerika. Mag ik mee met hen?" Hij keek me kwaad aan. "Wat denk je wel niet? Dat ik je alleen ga laten met 5 jongens? Nee, geen denken aan! JIJ GAAT NIET MEE!"
OEhhh cliffhanger :)
Ik ga verder wanneer ik kan, er volgt een redelijk drukke schoolweek ;s
Vote/comment/follow?
JE LEEST
After Three Long Years...~Niall Horan FanFic~
FanfictionHeeei! Dit is nu al mijn 3de verhaal :) Dus dit gaat over April! :) April en Niall zaten samen in de klas, totdat hij meedeed aan de X-Factor. Hij vond veel steun bij April en daarom ging hij altijd vol zelfvertrouwen naar de volgende ronde. Maar...