hoofdstuk 9 ;) Alone, day 1...

749 41 0
                                    

*April POV* 

De jongens zijn nu al een paar uur weg. Ik heb eerst nog een halfuur op hun zetel liggen huilen, dan heb ik wat opgeruimd en nu ben ik op weg naar huis. Niet dat ik daar veel zin in heb, maarja, wat moet ik anders doen. Ik deed de voordeur open en een geur van alcohol kwam me tegemoet. Toen ik de woonkamer inliep struikelde ik bijna over 2 lege flessen wodka. Ik hoorde mijn vader vloeken in de keuken. Hij had een keukenmes in zijn handen. "Oh, daar ben je! Waar zat je? Og ik hoef het niets te weten!" Ik stond met mijn voeten aan de grond genageld. Opeens nam hij mijn arm en zette het mes erin. Ik schreeuwde het uit van de pijn. Hij had een gemene grijns op zijn gezicht. "Dat zal je leren om zo laat nog thuis te komen, jij slet!" Hij liep terug naar de zetel en ik nam een handdoek. Ik bond hem rond mijn arm en liep naar mijn kamer. Wat heb ik hem misdaan? Mijn mobiel trilde in mijn achterzak.

Niall ; Heej babe! We zijn in Amerika! Ik vind het zo jammer dat je deze ervaring niet kan meemaken, maar ik n eem je later zowiezo nog eens mee! Loveyouu!xx 

Ik mocht van dit hele gebeuren niks zeggen tegen Niall, of hij gaat zich zorgen maken! Ik huilde zachtjes. Zo viel ik in slaap..

*Next Day, April POV* 

Ik werd wakker van luid gebonk. Mijn vader kwam de trap op. De deur van mijn kamer vloog open en mijn vader kwam in de deuropening staan. "Wat doe jij in je bed?! Jij moet je taken doen, verdorie! Dus kom van je luie kont af en ga aan het werk!" PETS ! Ik voelde mij wang gloeien. AU! Dat doet echt zeer! Mijn vader liep de kamer uit. Hij heeft me gewoon 2 keer geslaan! Ik keek in de spiegel. Fijn! Mijn wang staat helemaal rood!, dacht ik in mezelf. Ik ging naar beneden en smeerde een boterham voor mij en mijn vader. Ik liep zachtjes naar de zetel, bang dat hij me pijn ging doen. Ik gaf zijn boterham en liep zo snel ik kon naar de keuken. Ik moest nog antwoorden op Niall! 

April ; Sorry schat voor het late antwoord! Ben blij dat alles goed met je gaat. Kan je op skype? Wil je zien! Loveyoutooxxxx 

Ik nam de computer en zette me aan de keukentafel. Ik logde me in en ik werd direct gebeld door Eleanor. Ik nam op. 

April ; Heeejj jongens! Hoe is het daar?  

Eleanor ; Nou supergoed! We hebben een mooi huisje! Ik en.Louis slapen in dezelfde kamer, leuk he! 

April ; Hou het daar maar kalm he!

Ik zag Louis binnenkomen. "Met wie skype je babe?", vroeg hij terwijl hij zijn trui uitdeed. "Met April!", riep ze terug. "AAAAPPPPRRRRIIIIILLLLLL! Hoe is het daar?" Opeens hoorde ik iedereen van de trap stormen en de deur vloog open.

Harry, Zayn, Liam, Ashley en Niall ; HOORDEN WE DAAR DE NAAM APRIL VALLEN? 

Eleanor ; JAAAA ! 

Niall kwam voor het scherm zitten. 

Niall ; HEEJ ! Lieverd ik lich zo alleen in bed 's nachts! Niet leuk hoor!

Harry ; Nouja, ik denk dat ik je ook wat moet zeggen April..

April ; Komaan Hazz je maakt me nieuwsgierig!

Harry ; Ik en Ashley hebben gekust op het vliegtuig en nu zijn we samen! Owyeah! Owyeah!

April ; Komaan Hazz! Ik heb dus gewoon een kus gemist! Toon hem nu please?

Niall ; Nee niet doen! Dan wil ik ook een kusje! Maar dat gaat nie-hiet! BOEHOEHOE!

April ; Komaan schat! Doe eens effe normaal! Laat die 2 eens een kusje geven!

Hij knikte. Harry en Ashley gaven elkaar een kusje. Ik stak mijn armen in de lucht waardoor de snee tevoorschijn kwam.

Liam ; April, wat is dat? En waarom is je wang eigenlijk zo blauw?

Oh nee ze hadden het door! Snel een smoes verzinnen! Snel, snel, snel! Euhm....

April ; Nou ik was weer een beetje lomp aan het doen. Ben tegen de kast gelopen en ben met mijn vel blijven hangen aan prikkeldraad.

Zayn ; Nou, verzorg je goed! En doe nooit nog zoiets lomp! We zijn een paar weken weg, als we terugkomen willen we je wel nog kunnen knuffelen zonder dat er een lichaamsdeel afvalt he!

April ; Ik doe mijn best!

"April, kom nu direct naar hier!"

April ; Sorry guys, moet gaan! Vader roept! Love you guys all!

Harry, Ashley, Zayn, Liam, Louis, Eleanor, Niall ; Loveyouto sweetie! Tot morgen!

Ik sloot af en ging naar de living. "Zo, daar ben je! Wat duurde dat lang zeg! Kan je even het tv-bakje nemen?", vroeg hij. Ik boog voorover en mijn vader trok me op hem. Eerst dacht ik dat het voor onnozel te doen was, maar toen hij met zijn handen onder mijn shirt ging, wist ik dat ik moest opletten. "Papa, stop.. Ik wil dit niet!" Hij tilde me op en liep met me naar mijn kamer. Hij plantte een kus op mijn lippen. BAH! BAH! BAH! Snel veegde ik het eraf. "Wacht maar tot morgen, dan zal je wel wat kalmer zijn!", riep hij. Hij gooide de deur dicht en lachtte luidop. Waarom is mama hier nu niet? Of oma, of Tjester! Of mijn lieve Niall... Ik mis hen zo! Ik huilde mezelf voor de zoveelste keer in slaap...

Klein, I know! Maar ik had dit weekend zo weinig geplaatst, dus doe ik het nu! Follow/vote/comment??....

Loveyouguys! :)

After Three Long Years...~Niall Horan FanFic~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu