Hoofdstuk 12 ;) The end... Of my life...

713 41 4
                                    

Niall POV

*vele dagen later*

Ik lig op de zetel en denk na over de laatste dagen. Ik verpeste al mijn solo's op de concerten, ik at bijna niks, ik verwaarloosde mijn uiterlijk en mijn vrienden. Alle jongens en meisjes kwamen naast me zitten. Ook Paul kwam naast me zitten. "Niall, dit kan zo niet verder... We moeten iets doen..." Ik keek naar de boys. "Ik weet het jongens... Ik probeer happy te doen, en happy te zijn, maar het lukt echt niet... Ik doe mijn best, echt waar!" Harry stond recht. "We hebben nu toch 3 dagen geen concert, ik vlieg naar Londen!" Ik ging direct rechtop zitten. "Ga je met haar gaan praten? Wil je dat voor me doen, Hazz?" Hij knikte. "Ik ga nu mijn koffer maken en neem ons privévliegtuig naar Londen. Ik kom zo snel mogelijk weer terug!" Wat zou ik toch moeten doen zonder mijn vrienden! Liam stond ook op. "Ik ga mee!", zei hij. Ik heb de beste maatjes ter wereld! Direct was ik al wat opgewekter. Ik liep naar de keuken en kwam terug met 6 stukken brood en een zak chips. "Jep, Niall's back!", zei Zayn.

Harry POV

Ik en Liam maakten onze koffers. Toen we klaar waren namen we afscheid. Ik gaf iedereen een knuffel en Ashley gaf ik nog een kus. We sloten de deur achter ons. Dit moest goed aflopen!

April POV

Ik liep naar het balkon en leunde voorover. Hoog genoeg. Nu mijn vader er niet is moet ik het doen! Ik moet de pijn van Niall voelen! Ik moet dood.

Harry POV

Ik en Liam stonden voor het huis van April. De voordeur stond op een kiertje. We deden de deur zachtjes open en keken naar binnen. Kust is veilig. We plaatsten onze koffers in de gang. "April? Ben je hier?", riep Liam. Geen antwoord... We gingen binnen in de woonkamer en zagen daar een kapotte spiegel en glasscherven liggen. Er lag ook een plas bloed en een bloedspoor. Ik keek Liam bang aan. We volgden het bloedspoor. Het liep verder op de trap. "Liam, we moeten naar boven!", zei ik bang. Ik wilde niet dat ik het lijk van April zou terugvinden! Mijn beste vriendin... We liepen de trap op en opende de eerste deur, die van Aprils kamer. Ze stond op haar balkon, ver voorover gebogen. "April, doe het niet!" Tranen kwamen in mijn ogen en ook in die van Liam. Ze draaide zich geschrokken om. "Laat mij doodgaan! Laat mij de pijn van Niall voellen! Ik verdien het!", riep ze terug. Ze had scharten over haar hele gezicht en diepe sneden die over haar beide armen liepen. "April, Niall wil dit niet! Kom naar hier en leg ons alles rustig uit.", zei Liam met een bevende stem. Ik stak mijn hand uit naar voor. "Harry blijf staan! Ik ga springen!" Ik stond meteen stil. "April, doe het niet...." Opeens vloog de kamerdeur open. "Wat is dat hier voor kabaal? Ik kom net na 3 maand thuis en het is hier een rommeltje in huis! En April, liefje, wat is dat op je gezicht en op je armen? Kom eens hier!", riep een vrouw. April liep ernaar en gaf de vrouw een knuffel. Blijkbaar was het haar moeder, want zo stelde ze zich aan ons voor. We gingen allemaal naar de living en namen een kopje thee. "April, leg ons nu is allemaal uit wat er is gebeurt?", vroeg Liam. Liam, Amanda ( Aprils moeder ) en ik keken vragend naar April. "Dus ik begin gewoon bij het begin voor mama. Dus Niall kwam terug en na een tijdje waren we samen. Maar toen vroeg hij of ik meemocht op tour, maar ik mocht niet van papa. Ashley & Eleanor zijn meegegaan op tour, en ik blijf dus hier. Papa heeft me geslagen en verkracht, en ik moest het uitmaken met Niall. Als ik het niet deed, dan ging hij de jongens, Ashley, Eleanor, oma en Tjester vermoorden, maar dat wou ik niet! Dus maakte ik het uit met Niall, zodat hij en de rest bleef leven. Maar ik zag constant in tijdschriften en op het nieuws dat hij het niet meer aankon en dat hij elk concert begon te huilen, dus wou ik zelfmoord plegen om dezelfde pijn te voelen.. En toen kwamen Liam en Harry binnen. Moesten zij er niet geweest zijn, dan was ik gesprongen... Wat moet ik doen jongens? Ni wil me vast niet terug na wat ik hem heb aangedaan!" Wow... Ik stond even met mijn mond vol tanden. Haar vader had dit dus allemaal gedaan?...

OMFG IK BEN NIET GEBUISD VOOR MIJN HERHALINGTOETS LATIJN ! 

Ik heb net 5,2/10 :)

Ik zit net op het klasgemiddelde :) Jeejeeejeej :)

Dus hier is nog een emo stukje :) Hope you like :) xx

After Three Long Years...~Niall Horan FanFic~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu