Hoofdstuk 14 ;) Why?...

704 35 9
                                    

April POV

Ik schrok me kapot. "E-er komt een s-stem van d-de zolder...", zei Harry bang. Ik liep naar voor, door het deurgat en zag in het hoekje Tjester en oma liggen. Ze waren allebei graatmager. Ik slaakte een gil. "Tjester, wat is er met jullie gebeurt? Jullie moeten zo snel mogelijk naar het ziekenhuis! Anders overleven jullie het niet!", riep ik. Mam ( sorry zo noem ik mijn moeder altijd :) ) ging naast oma zitten en nam haar pols. "Ik denk dat het voor oma al te laat is... Liam wil jij de ziekenwagen bellen?, vroeg ze vriendelijk. "Hoe kunnen jullie hier allemaal zo rustig over blijven?!", riep ik geïriteerd. Harry kwam bij me staan. "Omdat we weten dat het met Tjester allemaal goed komt, maar we weten ook dat het voor je oma al te laat is...", zei hij. Ik barstte in tranen uit op Harry's schouder. Hij tilde me op en legde me op bed. "Slaap maar een beetje, dat zal je goed doen. Ik ga nog wat helpen met opruimen. We vertrekken morgen en we komen op tijd terug voor de begrafenis van je oma, goed?", vroeg hij. Ik knikte. Hij gaf me nog een kus op mijn wang en sloot de deur. Na veel woelen en draaien viel ik in slaap.

Niall POV

Ik kreeg een Whatsappje van Harry.

Harry ; Heej Ni, ik heb net het hele verhaal gehoord van April. Je mag echt niet boos zijn op haar! Ze heeft het erg moeilijk, maar morgen zijn ik en Liam terug en vertellen we jullie alles! Geef je even een dikke knuffel aan Ashley van me? :) Tot morgen!

Wat? Ze had het moeilijk? Ik begreep het nog altijd niet. Wat is nu toch die ene reden?... En ze komt niet mee naar hier?...

*de volgende dag* 

April POV 

Ik lag op bed na te denken. Gisteren gingen we naar het ziekenhuis. Voor oma was het te laat, dus hadden ze haar ergens gebracht. Met een laken rond haar lichaam gebonden. Voelde het zo om iemand dierbaar te verliezen?... Toen gingen we naar Tjester, die net terug was van een onderzoek. Alles ging goed met hem, hij was niet in levensgevaar, alleen wat mager. Vandaag ging ik mee naar Amerika met de jongens. Eigenlijk had ik wel wat stress.. "Wat zou Niall zeggen als ik daar opeens stond?...", mompelde ik. "Nou hij zou je eerst een knuffel geven en dan naar het verhaal vragen." Ik schrok me kapot! "Rustig maar, ik ben het.", zei Liam. "Oeff ik dacht dat je m'n vader was!", lachte ik. "Nou bedankt voor het compliment!", zei hij nep-beledigd. Ik porde hem in zijn zij. Hij nam mijn koffer en riep dat we binnen 5min gingen vertrekken. Snel nam ik nog afscheid van Tjester en mama. Ze hadden me beloofd om te laten weten hoe het met Tjester was. Ik liep naar de taxi en met toen ik wou instappen kwam mijn moeder met een kistje aangerend. "Je was dit vergeten, doe maar open op het vliegtuig." Ik knikte. Toen we naar het vliegveld reden waren Liam, Harry en ik superonnozel aan het doen. Na een halfuurtje rijden kwamen we aan bij het vliegveld. Na lang wachten mochten we eindelijk in ons vliegtuig. Toen in zat, nam ik direct het kistje. De boys zaten naast me zitten. Ik deed het deksel omhoog en zag een boekje zitten. "Wat is dat?",vroeg Harry. Ik trok mijn schouders op. Ik opende het boekje. 'Familiedagboek ; Op weg naar het grootste geluk van mijn leven...' Ik glimlachte. Toen het vliegtuig opsteeg had ik een beetje last van hoofdpijn, maar toen we eenmaal in de lucht hingen, begon ik met lezen.

'16-04-1955 Dear Diary,

vandaag zei ik mijn ouders gedag en stapte op het vliegtuig richting Frankrijk. Ik hield van de wijnstreken en alle straatoptredens. Ik moest hier naartoe, hier leerde ik mijn ware liefde kennen, met wie ik hoop mijn hele leven te delen. Hij woont hier al sinds zijn 3de, en toen hij mij leerde kennen, sprak hij me direct aan met zijn mooie, hese stem. Direct was ik verliefd! Zijn fonkelende ogen, zijn sexy krullen, zijn mooie lach en zijn hese stem, alles aan hem deed me zweven in de zevende hemel! Nu ging ik hem terugzien, na al die maanden...

Kisskiss Gina'

"Hee Harry, het personage in dit boekje waar mijn oma over spreekt lijkt sprekend op jou!", riep ik lachend. Harry schrok wakker. Hij keek in het boekje en lachte. Samen keken we nog naar een paar films en toen mochten we eindelijk landen! Toen ik mijn bagage had en we in de taxi stapten, riep Harry zo luid hij kon ;"Op naar Niall!" Ik lachte. Toen riep Liam ;"Op naar ware liefde! En naar het toilet, ik moet dring-end!" Ik en Harry lagen in een deuk! We reden, en reden, en reden. De tocht leek uren te duren, tot we op de oprit reden. Nu ging het allemaal beginnen. Hopelijk kwam het goed!

Heeej iedereen!

1. Gina, de oma van April, is jammer genoeg dood.. Ik heb dit gedaan als gedenkteken aan Gina 

uit Home&Away ( Axelle jij weet :) )

2. Ik heb gewoon va-kan-tie!!!! :)

Eindelijk een weekje verlost van school!

3. Ik ga maandag eens ijshockey gaan doen met mijn klasje! :)

Ik ga zo hard vallen op dat ijs, ik kan al nauwlijks schaatsen, hoe zou ik dan in godsnaam 

kunnen hockyen ( is dat juist geschreven? ) ?

Maargoed!

4. Mijn latijn was wat minder vandaag, maar mijn dag werd goed gemaakt door 1D, STORY OF MY

LIFE! Ik hou zoveel van dat liedje! ;) 

Maar ik ga slapen, doeidoei :) xx <3

Ik wil 8votes voor verder te gaan <3

After Three Long Years...~Niall Horan FanFic~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu