Niall POV
Er reed een auto op de oprit. Waarschijnlijk waren dat Harry en Liam. Ik liep de trap af en ging in de zetel zitten. De voordeur ging open. "IK MOET NAAR HET TOILET! IK MOET DRINGENDDDDDD!", riep Liam. Ik hoorde Harry lachen. "Kom, ga maar binnen, hij zal je niet bijten.", hoorde ik hem daarna nog zeggen. Er kwam een meisje binnen gevolgd door Harry. Hé! Dat meisje was April! "April!", riep ik. Ik liep naar haar en sloeg mijn armen om haar heen. Ik hoorde haar grinniken. Ze sloeg haar armen ook rond me en samen stonden we daar, in het midden van de kamer te knuffelen, zonder dat iemand er wat van zei. "Zo, ik ben terug! Alles is hier weer goed zie ik? April ga jij even naar boven met Niall om hem alles uit te leggen, Harry & ik leggen alles wel uit aan de rest. Ik denk dat jullie wel wat privé gegund!", zei Liam. Ik nam de hand van April en trok haar mee naar boven. We gingen op bed zitten, dicht bij elkaar, net zoals vroeger. "Nou wat is er allemaal gebeurd?", vroeg ik. Ze slikte."Dus, toen jullie vertrokken is mijn vader me beginnen mishandelen. Hij heeft me ook bewusteloos geslaan en me dan verkracht... Toen ik de dag erna naar beneden kwam, had hij gezegd dat ik het moest uitmaken. Als ik dat niet deed, dan ging hij jullie, de meiden, mijn oma en Tjester vermoorden... En ja, ik vond het zelf niet leuk dat we uit elkaar moesten, maar ik heb liever dat je nog leeft dan dat je dood bent... En ik hoorde op het nieuws dat je op alle concerten begon te huilen en dat je nauwelijks nog uit je kamer kwam... Dus ik voelde me schuldig... Ik was alleen thuis dus heb ik de spiegel kapot gegooid... Ik heb in mijn armen gesneden en ik ben toen naar boven gelopen, naar mijn balkon... Ik stond te kijken hoe hoog het was en toen zag ik allemaal beelden van jou. Hoe je lag te huilen, en nog zo van die dingen... Ik had je pijn gedaan, en ik wou mezelf ervoor straffen... Net toen ik wou springen, kwamen Harry en Liam binnen.. Ik kon het niet meer... Ik huilde nog harder dan eerst.. Toen kwam ook mijn moeder binnen, en toen wisten Harry en Liam alles van me... Maar toen mijn moeder me iets wou geven van op zolder, vonden we mijn oma en Tjester... Graatmager... Mijn oma w-was d-dood en Tjester is nog in leven... Zo, nu weet je alles.." Ik zat met tranen in mijn ogen. Dit verhaal... Harry had gelijk.. Ik mocht niet boos zijn op haar... Ze kon er niks aan doen... Ik keek naar haar en zag dat ze lichtjes zat te huilen. Ik trok haar bij me op schoot en sloeg mijn armen rond haar. "I-ik weet even niet wat ik moet zeggen, April...",stotterde ik. Ze ging rechtop zitten. "V-vergeef je het me, Niall?", vroeg ze. Ik boog voorover en kuste haar zachtjes. Ze trok terug en ik knikte. "Nu je hier weer bent, wil je terug mijn meisje zijn?", vroeg ik. "Ik zou niet liever willen!", gaf ze als antwoord. Ik kuste haar opnieuw. "Zo, alles is hier weer oke zo te zien!", zei Ashley. Ik keek om. Iedereen stond daar. "Hoelang staan jullie daar al?", vroeg April. "Lang genoeg om te weten dat alles tussen jullie weer goed is...", zei Zayn. We knikten. Ik was zo blij dat ze me alles had gezegd. Eindelijk had ik haar terug bij me, ik had haar zoooo gemist! "Heb je zin om hier te slapen vannacht?", vroeg ik. Ze knikte. We kropen onder de dekens en niet veel later lag April in mijn armen, het mooiste meisje van de wereld was terug van mij...
Ik ga verder bij 6votes!x
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Ik post nog even voor ik al mijn klusjes ga doen :(
Wat vinden jullie nog van dit verhaal?
Ik denk dat er nog 1of2 stukjes komen....
En dan begin ik aan een Harry fanfiction ;oo
loveyouguys!x
JE LEEST
After Three Long Years...~Niall Horan FanFic~
Fiksi PenggemarHeeei! Dit is nu al mijn 3de verhaal :) Dus dit gaat over April! :) April en Niall zaten samen in de klas, totdat hij meedeed aan de X-Factor. Hij vond veel steun bij April en daarom ging hij altijd vol zelfvertrouwen naar de volgende ronde. Maar...