Hoofdstuk 1 ;) Diplomauitreiking deel 1 ;p

1.3K 43 8
                                    

April POV

Ik zucht. Het is denk ik 10u in de morgen. Ik moet over een uurtje mijn diploma gaan ophalen want ik ben namelijk afgestudeerd! Ik ga straks gewoon mijn diploma van het middelbaar in mijn handen hebben! Ik neem snel nog wat schone kleren en ga me snel douchen. Ik zet mijn afspeellijst van mijn IPhone op en ga onder de warme stralen staan. Het is het liedje 'Best Song Ever' van One Direction. Ik zing mee en stiekem doe ik de pasjes van het laatste deel mee. Ik wil draaien en met mijn borstkas schudden zoals in de clip maar in plaats van verder te draaien slier ik uit. Ik lig nu languit op de vloer van de inloopdouche en ik zit nog altijd mee te zingen. Wat ben ik toch een rare kluns! Ik sta weer recht een kijk naar mijn knieën. Oef alleen maar wat schrammetjes, het valt niet zo erg op. Je hebt er een vergrootglas voor nodig! Ik was nog snel mijn haren, stap uit de douche, droog me af en doe mijn kleren aan. Ik draag een zee-blauw jurkje met een gele riem en wat gele accessoires. Het was een setje kleren dat ik van mijn ouders kreeg. Ze zijn voor hun werk heel veel op reis dus daarom woont oma bij ons. En ja oke we zijn redelijk rijk maar ik gedraag me absoluut niet zo! Ik draag gewoon wat iedereen draagt en niet zo van die dure merkkedij. Maar goed. Ik doe ook wat lichte make-up, ik ben niet zo'n meisje dat haar gezicht volsmeert met make-up. Alleen de basic-dingen. Ik blaas mijn haren droog,steil het en laat daarna mijn haar losjes op mijn schouders hangen. Ik bekijk me nog even in de spiegel. Ik zie er mooi uit, denk ik toch.. Ik ga nog even op mijn bed liggen. Het is nu bijna half elf. Ik sluit mijn ogen en begin te denken. Ik heb al een tijdje geen vriendje meer gehad, omdat die ene jongen nu al 3 jaar van onze school weg is. Sinds de 1ste dag van het 1ste jaar in het middelbaar heb ik een zwak gehad voor die ene jongen. Niall Horan... We zaten bij elkaar in de klas, we waren de beste vrienden! Studiemaatjes! We vertrouwden elkaar super hard! Maar ik heb hem nooit over mijn gevoelens durven vertellen, ik was bang, bang om onze vriendschap te verpesten... Maar toen we bijna aan de eindexamens van het 3de jaar begonnen, deed hij mee aan de X-Factor. Ik keek elke keer en stemde op hem, hij was gewoon goed! En toen kwam het, toen onstond One Direction! Jammer dat ze niet wonnen, maar nu zijn ze de beroemdste band van de hele wereld! Hij ging van school af en kreeg les samen met de andere 1D-boys. De lessen werden saaier en ik was mijn studeermaatje kwijt. We hadden nog vaak gebeld, geskypet en zo van die dingen. Maar hij kreeg het alsmaar drukker en het contact verwaterde... Maarja, mijn gevoelens voor hem zijn nooit verdwenen. Maar nu zijn er wel miljoenen meiden verliefd op hem, aan mij zal hij nu niet veel meer hebben... Ik denk dat hij mij zelfs niet meer zal herkennen omdat hij me vergeten zal zijn... Ik kijk op mijn wekker. 20 voor 11! Ik moet nu echt vertrekken! Ik zeg mijn kleine broer Tjester gedag, geef oma een knuffel en neem mijn fiets. Het was gelukkig maar 10 minuutjes fietsen. Onderweg kom ik mijn vriendinnen Eleanor en Ahsley tegen.(A/N ; Eleanor en Louis hebben hier nog niks! Ze kennen elkaar alleen maar omdat ze vroeger in de klas zaten samen! Ze zaten samen op de middelbare school en als Louis van school afging om net als Niall met de andere 1D-leden thuisles te krijgen, is Eleanor verhuisd omdat alles daar haar aan Louis deed denken. Ze waren beste vrienden dus ze kon het niet meer aan. En zo komt ze dus bij April en Ashley terecht. Ashley en April kennen elkaar al van de kleuterschool. Dit was even een korte uitleg.. ;s ) Samen fietsen, praten en lachen we. Het zijn echt twee topmeiden! We komen bij de schoolpoort en er staan zowat 1000 meiden. Ze roepen allemaal maar 1 ding ;"Aaaaaaahhhhh!" Ik kijk naar Eleanor en Ahsley. Ze geven me een ik-weet-het-ook-niet-blik. We lopen naar binnen en gaan op onze stoelen zitten. We kletsen nog wat met de rest van de klas over wat er buiten gaande is. Plotseling komt de directeur op en iedereen is stil. Hij zegt ;"Voor de de diploma's gaan uitdelen, hebben we nog een verrassing. Ik ga wel zeggen, blijf kalm! We hebben hierboven" Hij wijst boven zijn hoofd naar een soort wekker. "We hebben hierboven een timer opgezet. Na een minuut gaat het alarm af en dan moeten jullie allemaal stil zijn! Jullie zullen het straks wel begrijpen!" Oh nee, wat ging dat nu weer worden...

Heeej Hoi mensen van de aarde!

Dit is alweer mijn 1ste hoofdstukje van mijn derde verhaal!

Hope you like it!

Oke in het begin is het wat bagger...

Ik weet het ik kan niet schrijven!

Laten jullie vote/comment/Privéberichtje/follow achter?

Mij promoten kan ook geen kwaad hoor!

DoeiDoei loveyou guys ! ;p

Ps ; Eleanor = @LisaLoveLouis & Ahsley = @AxelleDeSloovere

Goed?

After Three Long Years...~Niall Horan FanFic~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu