Hoofdstuk 8 ;) Goodbye... ;s

790 37 2
                                    

"Weet je jongens, ik ga jullie echt heel hard missen. Het zal niet hetzelfde zijn zonder jullie...", zei April na onze liedjes. Ik sloeg een arm zond haar heen. Eleanor kwam links van haar zitten en Ashley duwde me aan de kant en ging aan de andere kant van April zitten. "Hee? Ashley? Waar was dat goed voor? Ik ga haar wel het hardste missen he!", riep ik beledigd. Ze stak haar tong naar me uit en keek terug naar April. Ze waren wat aan het fluisteren en gaven elkaar dan nog een knuffel. De meisjes liepen terug naar hun plaats en ik ging naast April zitten.

Niall POV

"Wat ga je doen als we weg zijn?", fluisterde ik. "Nouja ik ga veel naar het nieuws enzo kijken en op youtube wat concerten opzoeken van jullie die dag." Ze keek me aan me haar zielige oogjes. Ik krijg direct medelijden. "Wij gaan slapen", horen we opeens. "Ja, wij ook." April geeuwde. "Kom, wij zullen dan ook gaan slapen." Ik nam haar in mijn armen en liep naar boven. Terwijl April haar pyjama aandeed keek ik een beetje naar buiten. Zayn en Liam waren het vuur aan het doven.opeens voelde ik een kusje in mijn nek. Ik draaide me om en gaf haar een lange kus op haar zachte lippen. Ik ging haar zo hard missen... "Kom Ni doe je pyjama aan ik ben moe.." Ik ging in legerhouding staan en marcheerde naar de badkamer. "1 2 1 2 1 2 1 2 1 2...." April lag haar kapot te lachen op het bed. Als ik mijn pyjama aanhad kroop ik naast April in bed. Toen ik haar nog een kusje wou geven, zag ik dat ze al sliep. "Slaapwel, Ik hou van je..", fluisterde ik wetend dat ik geen antwoord zou krijgen. Ik sloeg mijn armen om haar heen en viel zelf ook in slaap, dromend over het meisje dat in mijn armen ligt....

*Next day, Niall POV*

Ik werd wakker met een lege plek naast me. Ik deed een T-shirt aan boven mijn trainingsbroek en liep naar beneden. Toen ik de deur opendeed kwam een lekkere geur me tegemoet. "PANNENKOEKEN!!", riep ik. In de keuken was iedereen bezig aan het eten, behalve April en Ashley, die waren nog wat deeg aan het maken. Ik ging naar April en gaf haar een kusje. "Waaraan hebben we dit lekkere ontbijt verdiend?", vroeg ik zo lief mogenlijk. "Het is jullie laatste dag, en jullie moeten deze middag vertrekken, dus we verwennen jullie nog eens.", antwoordde ze. "Ik ga niet mee...",horen we Ashley opeens zeggen. Harry's vrolijke gezicht is meteen weg. "Waarom Ashley? Je mag toch meegaan? Je hebt je koffer zelfs al gemaakt.", vroeg Zayn. "Nouja April mag niet mee en ik wil niet dat ze zich zo alleen voelt..", antwoorde ze. "Ashley, je moet voor mij niet thuisblijven! Deze kans heb je maar 1 keer in je leven, die moet je met je beide handen grijpen! Ga gewoon mee, ik red het wel 3weken zonder jullie! Denkik.." Ze gaf Ashley een knuffel. "Ik skype met jullie elke dag, er zal heus niks gebeuren!"

*10min voor vertrek*

Ik en April wachtten in onze kamer op de bus. "Ik ga je zo missen!", huilde ze. Ik had zelf ook tranen in mijn ogen. Ik kon het echt niet. 'Als ik begin te huilen moet zij nog harder huilen. Hou je in, Horan! Hou je in, Horan!', dacht ik in mezelf. Het lukte niet, ze stroomden 1 voor 1 over mijn wangen. Ik zat nu samen met April te huilen. "De bus is daar!", riep Zayn. "Nou, dit is het dan, ons definitieve afscheid..", zei April. "Babe, het is niet definitief! Ik kom terug! Over een paar weken liggen we hier weer samen in de zetel met de andere boys. Denk daaraan, dan zijn die paar weken zo voorbij!" Ze knikte. Ik en April liepen de trap af. Ze gaf alle boys en knuffel. Een lange. Bij de meiden spraken ze nog snel even af wat ze voor April zouden kopen. April wou niks, maar de meiden stonden erop.

Nu kwam ze terug naar mij. "Zie ik je morgen op skype?", vroeg ze met rode ogen. Ze had zoveel gehuild, nu nog steeds. "Ja, tuurlijk! Ik ga je zo missen liefje! Maar onthoud, dit is geen afscheid, dit is geen vaarwel voor altijd, we zien elkaar binnenkort terug, en daar ga ik naar uitkijken. Ik hou van je." Ze keek me aan. Recht in mijn ogen. "Ik hou ook van jou!" Ik gaf haar nog een lange kus op haar zachte lippen. "Euhm, guys, ik wil jullie momentje niet verstoren, maar we moeten nu echt vertrekken, anders missen we onze vlucht." Ik gaf haar nog een laatste kus en knuffel. Ik stapte in de auto, zij liep naar de voordeur. Ik sloot de autodeur, zij de voordeur. Er liep nog een traan over mijn wang. Ik ging haar zo missen!

Ik zat op het vliegtuig. Snel nog een smsje sturen naar April.

Niall ; Heej lieve schat! Ik zit nu op het vliegtuig, we gaan vliegen over 10 min. Ik mis je nu al zo hard! Maar onthoud dat ik altijd bij je zal zijn! Ik hoop dat je lekker zal slapen in mijn T-shirt! :) XXyourboyfriend

Ik klikte op verzenden en opende twitter. 1098 volgers bij op 3 dagen! Wow!

American Directioners, kan niet wachten om julie te zien! We hebben een druk schema, maar we gaan ons goed amuseren! @April_Loves_Niall , jammer dat je er niet bij kan zijn, maar ik, de boys en de meiden gaan je missen!

Het staat er nog maar 5 seconden op en al 2013 retweets! Wow! Is dit normaal of niet!

April ; Heej lieverd! Zag net je tweet! Veel plezier op je vlucht. Ik mis je ook! :( Tuurlijk zal ik lekker slapen! XXjemeisje

Ik vergrendelde mijn telefoon. Ladies and gentleman, welkom op onze vlucht richting LA. Wij vragen u vriendelijk uw gordels vast te klikken en uw elektrice toestellen uit te schakelen. Bedankt voor uw medewerking en wij hopen dat u een aangename vlucht krijgt. Ik klikte mijn gordel vast en sloot mijn ogen. Dit werd een lange tour...

SORRY VOOR HET LANGE WACHTEN !

MIJN PA HAD ALLES VERWIJDERD ( PER ONGELUK HOOR ) DUS MOEST IK ALLES OPNIEUW TYPEN! :( MAAR ZOALS JULLIE ZIEN IS HET TOCH NOG GELUKT ! :) WAT VINDEN JULLIE ERVAN? oeps grote letters stonden aan ;sss Loveyouall !

After Three Long Years...~Niall Horan FanFic~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu