April POV
Eigenlijk was ik wel opgelucht. Ik kon eindelijk alles vertellen. Harry en Liam waren er net toen ik wou springen. En toen kwam mijn moeder binnen. Als zij er niet geweest waren, dan was ik gesprongen... Maar ik deed het niet. "Mam, wat ga je nou eigenlijk doen nu je terug bent van je zakenreis?", vroeg ik. "Nou, liefje, die reis was niet voor mijn werk, maar dat was om even na te kunnen denken. Ik wou weten of ik weg moest gaan bij je vader of niet. Maar toen ik je smsje las, wist ik genoeg. Ik moet bij hem weg, hij is geen goeie vader als hij kinderen mishandelt.", antwoorde ze. Mijn ouder gingen scheiden... Ik weet niet hoe het kwam, maar op de ene manier voelde ik me wel opgelucht en vrij... "Maar April, ik heb eigenlijk nog een vraagje.. Wat deed je met die jongen in de cinema de dag dat je het uitmaakte met Niall?", vroeg Harry. "Wat? Cinema? Toen ik het uitmaakte met Niall ben ik direct naar boven gelopen en heb de hele tijd liggen denken en huilen. Mijn gsm lag beneden, de hele tijd. Waarom denken jullie dat ik in de bioscoop zou zitten?", antwoorde ik verbaasd. Harry & Liam keken elkaar aan. Liam nam het woord. "We hebben naar je gebeld maar je pa nam op. We vroegen of je even aan de lijn kon komen maar hij zei dat je in de bioscoop was met een andere jongen... Maar nu snap ik waarom hij dat zei..." Ik was spraakeloos.. Mijn vader, die onbeschofterik....
Liam POV
"Wat ga jij nu eigenlijk doen April?", vroeg ik zachtjes. Ze trok haar schouders op. "Jullie gaan vast morgen weer terug naar Amerika.. Ik weet het niet wat ik moet doen..." Ik ging naast haar zitten. "Je houdt van Niall he?", vroeg ik. Ze knikte. "Ga dan met ons mee! Als je Niall alles uitlegt zal hij het wel begrijpen! Hij kan niet boos op je blijven! En hij mist je superhard!" Harry wees naar zijn IPhone en dan naar mijn broekzak. Ik fronsde. "Het geluidsfragmentje van Niall! Laat het horen!" Ik nam mijn IPhone uit mijn broekzak en zocht het geluidsfragment van Niall.
Niall ; HARRY EN LIAM GAAN NAAR APRIL! WOEHOE ! JONGENS NEEM APRIL TERUG MEE IK MIS HAAR ZOOOOOOOOO! Ook al heeft ze het uitgemaakt, ik hou echt zoveel van haar... Willen jullie dat please tegen haar zeggen?
Liam ; Ik heb alles opgenomen Niall, ik zal het haar laten horen, goed?
Niall ; JAAAAAH ! Wacht ik wil nog even wat zeggen! Heej April, ik weet niet of jij nog van me houdt, maar ik dus wel. Ik denk elke seconde van de dag aan je, kijk constant naar je foto's en ik mis je zo hard! Laat alsjeblieft iets van je weten.... I love you...
Ik zette het stop en keek naar April. Ze had tranen in haar ogen. "D-dat was zo lief van hem... Ik ga terug mee, ik moet het doen! Voor hem en voor mezelf..." ZE GING TERUG MEE! "Dat is zo cool!", riep Harry. "Ik ga mijn koffers pakken!", riep April. "Wacht even lieverd!", riep Amanda. April keek om. "We hebben een familietraditie, April. Altijd als het kind een eigen weg gaat, geven we je een kistje mee. Je oma gaf het ooit aan mij, maar nu is het voor jou. Gaan jullie mee?", vroeg Amanda. We knikten en stonden recht. Ze liep naar de zoldertrap en wij volgden. Toen ze de deur opendeed en het licht aanstak, klonk er een stem door de ruimte ;"MAMA! APRIL!" Wie was dat nou?..
Ik post nog snel even na het leren :) hihihi :) wat vinden jullie ervan? loveyouguysx
verder bij 5votes :)
JE LEEST
After Three Long Years...~Niall Horan FanFic~
FanfictionHeeei! Dit is nu al mijn 3de verhaal :) Dus dit gaat over April! :) April en Niall zaten samen in de klas, totdat hij meedeed aan de X-Factor. Hij vond veel steun bij April en daarom ging hij altijd vol zelfvertrouwen naar de volgende ronde. Maar...