" Ann , seminggu tu kau kan ade meeting dengan ....... " Arissa memberi hint .
" Its your job ! Kau settle kan . Lagi pun ada Fadhli . Pepandai la kau ! " Aku malas nak ambil tahu pasal meeting dengan syarikat Dato Farhan A.K.A bapa Fahdli .
" Mana aku tahu ! Aku PA kau saja . " Arissa cuba mengelak .
" Cassandra ada la . " Aku memberi cadangan .
" Nasib baik " Arissa menghembus nafas lega .------
New York , America .
" Letihnya " Ujar Hariz . Kesian aku tengok suami aku . Dia terbaring lemah dia atas katil .
" Nak aku urutkan ? " Aku cuba menawar perkhidmatan urutan ketenangan kebenaran ( ayat Papazola , Episod 19 cerita Boboiboy ) .
" Boleh jugak " Hariz terima tawaran aku . Aku naik ke atas katil lalu mengurut belakang badannya hingga dia tertidur .
" Buruk perangai ! " Ujarku . Aku baring lalu melelapkan mata .---------
" Sedap kau urut semalam . Ringan sikit badan aku . " Hariz memuji . Aku cuma senyum .
" Nak pergi mana hari ni ? " Soalku .
" Ikut kau la . Aku tak tau sangat jalan dekat NYC ni "
" Bereh boh " Aku hanya menuruti perintah .------
" Ann , Time Square ni ada apa saja ? " Tanya Hariz .
" Tempat shopping la . Sini tempat orang selalu pergi . Jom la shopping " Ujarku separa menjerit .
" Aku mana suka shopping . " Hariz cuba mengelak .
" Hey , isteri kau ni kan kaki shopping . Kau chill jelah . " Aku tak hirau kan Hariz .-------------
" Cincin yang aku belikan tadi mana ? " Tanya Hariz .
" Ada , malam ni aku pakai lah " Ujar ku .
" Candle light dinner kat mana ? " Tanya Hariz lagi .
" Kat hotel jelah . Malas aku nak jalan jauh . " Kata ku .
" Okay "
" Pergi mandi ! " Aku mencampakkan tuala Hariz muka nya . Hariz segera menangkap .
" Main kasar ! " Hariz mencuit hidungku . Aku ketawa .------------------------
Hai semua . Saya nak bagitau cerita baru bakal menyusul setelah tamatnya cerita ' Sekali Lagi ' . I hope korang still setia dengan I . Stay tune untuk Bab seterusnya . Sekian , Assalamualaikum .
YOU ARE READING
Sekali Lagi
RomanceAinne , seorang perempuan yang telah ditipu oleh seorang lelaki yang bernama Fadhli . Dia cuba untuk melangkah kehadapan , meninggalkan kisah lama atau lebih tepat , kisah hitam beliau .