Kapitel 12

868 74 14
                                    

Jag ligger i hans säng och flämtar fortfarande över vår tidigare aktivitet. Varje gång jag tänker tillbaka så rodnar jag djupt trots att vi egentligen inte gjort det på riktigt. Han förstod att det var min första, han förstod att det egentligen går emot vad jag tror på att vara så intim med honom.

Allt vi gjorde var egentligen att stöta oss mot varandra. Hans svettiga kropp trycktes mot min och jag upplevde en sorts njutning jag aldrig tidigare känt. Han infann sig aldrig i mig utan det räckte med att vi rörde oss mot varandra med underkläderna fortfarande på för att vi båda skulle komma.

Jag betraktar hur han går fram till mig där jag ligger under täcket i hans säng och lugnt kysser han mig på tinningen innan han ler svagt.

"Oscar" yttrar jag tyst och han hummar lågt som svar samtidigt som han går fram till garderoben och koncentrerat letar fram ett par rena underkläder.

"Jag älskar dig" yttrar jag sedan med en aningen skakig röst. Det är första gången jag säger det till någon utanför min familj och det är första gången jag ens har upplevt de här starka känslorna för någon.

Han blickar över på mig och går långsamt emot mig för att böja sig ner och kyssa mig ömt på läpparna innan han lugnt stryker med fingrarna över min kind.

"Jag går och duschar" yttrar han sedan och vänder mig ryggen då han rör sig bort mot badrummet.

Och kvar ligger jag med tårar i ögonvrån.

Påverkad ~ foscarWhere stories live. Discover now