Това е първото интервю от моята поредица.
M:Разкажи ми нещо за себе си?
Flop13:Аз съм обикновено момиче. Обичам футбола,музиката и Неймар. Понякога рисувам. Живея с родителите ми и сестра ми. През Юли ставам на 14. Родителите ми не одобряват това,че обичам и практикувам футбол. Средно висока съм. Имам кафяви очи и кестенява коса.М:От къде разбра за Wattpad?
Flop13:Ами за Wattpad не знам от къде разбрах но беше преди години. И мисля, че имам 3 профила като само този използвам.M:Кой те подкрепя в писането?
Flop13:В писането ме подкрепят приятелите които знаят че пиша. Иначе по-голямата част от тях не знаят, че пишаM:Какъв жанр харесваш?
Flop13:Харесвам романтични,криминални и екшън романиM:Кой ти е любимият автор в Wattpad?
Flop13:Нямам любими защото не чета многоM:Как ти хрумна идеята за "Bitch. I'm Fabolous!" ?
Flop13:Всичко беше сън който исках да стане реалност. След дълго време сънуваме се сетих за Wattpad и хората които четат. Реших да започна да пиша 'мечтата си' и ето че вече е и доста популярна. А заглавието ми хрумна от една снимка на Неймар.☺M:Мислиш ли да започнеш друга история?
Flop13:Ами след като свърша с тази смятам да започна още двеM:Как изгради образа на героите във историята ти? Има ли нещо от на Вилу характера което ви свързва?
Flop13:Образа на Неймар си е изграден от самия него. Образа на Мария Ибра ми беше труден като цяло,тя е със доста сложен характер. Да с Вилу доста си приличаме но тя има късмет и няма сестра,а аз имам.M:Как приемаш положителните и отрицателните коментари?
Flop13:То няма коментари но на мен много не ми пукаM:Ще ни издадеш ли какво ще стане по нататък или предпочиташ да остане изненада?
Flop13:След няколко глави ще има скок две години напред където тя е на 16, а той на 26. Само това ще кажа, искам да остане напрежението.M:Какво ще посъветваш начинаещите?
Flop13:Без страх всичко е възможно,но ако имате някакви проблеми с писането питайте госпожата по български или някой който вече е писал доста.Това беше интервюто с Flop13. Очаквай те скоро друг ваш любим автор