Интервю с Humanness

35 17 2
                                    

Това е интервюто със прекрасната Humanness.

M:Разкажи ми нещо за себе си?
Humanness:Аз не съм на 14,както някои мислят. Доста съм срамежлива на моменти. Бързо се изнервям,но бързо и ми минава. Бързо си меня настроението. Всъщност,аз съм доста различна от историите си в wattapad. Има определени тинейджъри,които си позволяват да пушат и да пият и излизат с оправданието "имам проблеми". Не случайно казвам "тинейджъри,такива хора никога не биха ми станали най-добри приятели.

M:От къде разбра за Wattpad?
Humanness:Бях попаднала в чат за билийбъри и там,момичета споделиха историите си в wattpad. Общо взето,тяка разбрах за този сайт.

М:Кой те подкрепя в писането?
Humanness:Общо взето почти никой.Може би,тези които четат историите ми,те са моята мотивация.

М:Какъв жанр харесваш?
Humanness: Хм. Еротика и романтика.

М:Кой ти е любимият автор във Wattpad?
Humanness:Hefito,Innocent_violet.❤

M:Мислиш ли да започнеш друга история?
Humanness:Имам нова история "Revenge". Но след тази,нямам планове за нова.

М:Как ти хрумна идеята за "Texting with my Father"?
Humanness:Хм. Вече бях към края на Texting with my Brother и ми се почваше нещо подобно и различно. Общо взето,texting историите са ми доста интересни.

М:Как изгради образа на героите във историята ти?Има ли нещо от на Аделин характера което ви свързва?
Humanness:Изградих такъв образ, който ми се вижда най подходящ, за такъв вид извратена история!

М:Как приемаш положителните и отрицателните коментари?
Humanness:Положителните коментари, ги приемам със сърце и се радвам супер много,когато видя такива,независимо дали са къси или дълги. При отрицателните коментари, ситуацията е по различна. Такива коментари не изтривам, но не винаги ги приемам. Приемам критика,от хора,които са прочели първо историята,а не я съдят по името.

Критики приемам,но зависи.

М:Ще ни издадеш ли какво ще стане по нататък или предпочиташ да остане изненада?
Humanness:Самата аз,не съм сигурна какво ще стане по нататък. Единствено читателите на историята, решават. Ако решат,главните герои да имат кръвна връзка,то историята ще свърши. Но ако решат, да нямат кръвна връзка, следва втори сезон,в който съм (ако се стигне до него) планирала много неща. Но всичко зависи от читателите на историята.

М:Какво ще посъветваш начинаещите?
Humanness:То аз съм начинаеща все още,но бих ги посъветвала,да пишат това което искат,дори да е крайно различно от останалите истории. Да не се страхуват, от кухи монахини,които само ще ги хейтат. Абе,да не обръщат внимание. Да правят това,което обичат

Искрени благодарности на Humanness,че отдели време за това интервю.

ИнтервютаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora