Ето го и интервюто с steladesi
M:Разкажи ми нещо за себе си?
Steladesi:На 15 съм. Бих казала,че в мен няма нищо интересно. Обичам да стоя вкъщи, да чета и спя. Ученето не е моето нещо, но все пак съм отличничка. Харесвам ми да се забавлявам, смехът е лекарство за мен. Притеснителна съм, но в рамките на нормалното. Винаги отглеждам хората, особено момчетата хд.M:Как разбра за Wattpad?
Steladesi:От приятелкаM:През свободното си време освен писане,какво друго правиш?
Steladesi:Нямам много свободно време, а това, което имам го разпределям между правене на корици, трейлъри, четене, срещи с приятели и ровене из социалните мрежи.M:Кой те подкрепя?
Steladesi:Приятелите ми. Благодарна съм на тези, които имам до себе си от дълги години и на тези, с които се запознах в Уатпад.M:Опише се с три думи
Steladesi:Егоистична. Злопаметна. Нехайна.M:Имал ли любим автор?
Steladesi:Не обръщам особено внимание на авторите. За мен са важни книгите.M:Какво те вдъхновява да пишеш?
Steladesi:Читателите. Те са нещото, което ми вдъхва кураж и идеи.M:Какъв жанр харесваш?
Steladesi:Романтика, примесена с Драма.M:Как ти хрумна „Fuck Off"?
Steladesi:Харесвам певицата Аврил и слушах една от песните. Казах си "Защо да не напиша история с нея?". Обожавам бунтарския дух на певицата и така ми хрумн идеята за персонажа на Тийла, главната героиня и изобщо за цялата история.M:Какво ще посъветваш начинаещите?
Steladesi:Никога да не се отказват от това, което обичат. Да се вслушеат в съветите и критики на читателите. И да бъдат егоисти, пишейки това, което на тях им харесва.Много благодаря на Steladesi че отдели време за това интервю.