Ето следващото интервю с EffyRocks
M:Разкажи ми нещо за себе си?
EffyRocks:Не знам какво искате да знаете за мен,но като цяло мога да кажа,че обичам животните, да пътувам,напоследък се увличам да гледам сериали,активна съм в Тъмблр - като вляза и няма излизане. Обичам и хенд мейд работи,да си декориран стаята със снимки и плакати.98% от дрехите ми са черни.M:От къде разбра за Wattpad?
EffyRocks:Започнах да чета Афтър в алле и понеже не всичко беше преведено,а аз много се бях загубила,продължих от Wattpad.M:Кой те подкрепя в писането?
EffyRocks:Подкрепят ме приятелите ми (някои също следят редовно историите ми и са с мен още от първата ми история),майка ми и да не забравяме всички тези читатели,които не забравят историите ми,колкото и да ги бавя.M:Какъв жанр харесваш?
EffyRocks:Всякакъв. Зависи от идеята и това дали е интересно написанаM:Кой ти е любият автор във Wattpad?
EffyRocks: aggreseivelyM:Как ти хрумна идеята за „17 and Pregnant... (BG fanfiction)?
EffyRocks:Честно казано, нямам никаква идея. Просто ми хрумна, отдавна исках да напиша нещо такова. Чудех се за името, потърсих дали има друго такова, видях, че имаше, но така ми харесваше и реших да го оставя.M:Мислиш ли да започнеш друга подобна история?
EffeRocks:Не, няма смисъл. Ще пиша други истории, но няма да тъпча на едно място.M:Как изгради образа на героите във историята ти?Има ли нещо от на Етел характера което си свързва?
EffyRocks: Има ли нещо от на Етел характера което ви свързва?-Честно казано, героите сами си се изграждат. Когато пиша, не се чувствам така, сякаш всичко е измислица. Всичко е в мозъка ми и с всяко изречение, следващото си идва някак от само себе си. Колкото и
И аз, и Етел сме импулсивни и донякъде инфантилни. Инатливи най-вече. О, и безнадеждни романтички.M:Как приемаш положителните и отрицателните коментари?
EffyRocks:За положителните е повече от ясно, а отрицателни наскоро не е имало. В алле се превземаха много и понякога отнасях някаква критика (която, като погледна назад, ми се струва доста смешна), та се натъжавах. Но тук хората са като че ли по-различни и не се занимават с глупости. На когото не му харесва, просто не гласува и не чете. Никой не се занимава до ти пише лайняни коментари, с извинение. Всички сме аматьори. Затова толкова много обичам уатпадM:Ще ни издадеш ли какво ще стане по нататък или искаш да е изненада?
EffyRocks:Малко ще забързам историята, защото много се протака. Само това ще издам, другото ще го разберете като му дойде времето.M:Какво ще посъветваш начинаещите?
EffyRocks:Аз самата съм начинаеща и би прозвучало самонадеяно да съветвам някого за писане. Но определено мога да успокоя тези, които смятат, че на този етап не се справят добре. Повярвайте ми, стига да имате желание, постепенно ще имате прогрес. Миналите ми истории нямат нищо общо с настоящите. Стига да имате въображение и желание да пишете, изказът ви ще се изглади и ще намерите своя собствен почерк.Това беше интервюто със EffyRocks. Дано да ви е харесало!