Това е второто интервю
M:Разкажи ми нещо за себе си?
EdjeBAhmedd33:Aми... казвам се Едже Беркант Ахмед... да,да от турски произход съм. На 13 съм, рождения ми ден е на 8-ми април. От Хасково съм. Харесвам футбола и подкрепям Барселона. Любимия ми играч е Неймар. Също така гледам анимета. От известно време слушам ЕХО.M:От къде разбра за Wattpad?
EdjeBAhmedd33:Ами в Турция братовчедка ми много обичаше да чете книги от Wattpad и тогава тя ме помоли да си го изтегля,но аз отказах. По-късно едно момиче от една игра ми каза да харесам няколко нейни книги от Wattpad и така си създадох профилаM:Кой те подкрепя в писането?
EdjeBAhmedd33:Ми...никой... смисъл само феновете. Всичко е за тях.M:Какъв жанр харесваш?
EdjeBAhmedd33:Романтика,фен фикM:Кой ти е любимият автор във Wattpad?
EdjeBAhmedd33: Touka0412M:Как ти хрумна идеята за "Miss football (BG)"?
EdjeBAhmedd33:Ами... Незнам точно как да го разкажа... Така беше световното 2014 когато удариха Неймар и му счупиха 2-рия прешлен. Тогава той беше с Бруна,а аз я мразя. Тя дори не обърна внимание на Неймар. И от там ми дойде идеята за книгата. Оригиналната история е различна,ама да не навлизаме в детайли.M:Мислиш ли да започнеш друга история?
EdjeBAhmedd33:И вече почнах една,но засега е черноваM:Как огради образа на героите във историята ти? Има ли нещо от на Габриела характера което ви свързва?
EdjeBAhmedd33:Неймар...го изградих по нещата които съм чела за него. Габриела беше трудна - трябваше да ѝ продам някои неща от мен,но и да се съобразявам с малкото проучване което направих за нея. Направих я така че да е на едно мнение с мен - за момчетата,футбола, цялата дискриминация спрямо женския футбол, расизъмет и така... Опитах се да я направя възможно най-близо до моята личност.M:Как приемаш положителните и отрицателните коментари?
EdjeBAhmedd33:До сега не съм получавала отрицателните, но положителните винаги ме радват. Харесва ми хората да си изразяват мнението в коментарите. Така ми е по-лесно да формирам разказа.M:Ще ни издадеш ли какво ще стане по нататък или искаш да е изненада?
EdjeBAhmedd33:Ами мога да кажа,че ще има спад,защото Валерия е подкупена от Бруна,за да развали връзката на Габи и Ней,но накрая сама ще се издаде. А от там нататък може книгата да свърши.M:Какво ще посъветваш начинаещите?
EdjeBAhmedd33:Да не се отказват и да имат търпение. Ако някой не чете книгите им нека не бързат да я изтриват. И също така ако имат хубави идеи нека ги пишат,все ще се намери някой, на който да му хареса. И да си проверяват нещата,да пишат без грешки,да да има по-голямо удоволствие от четенето.Това беше интервю с EdjeBAhmedd33