Това е новото интервю с xXBabygirlGracieXx.
М:Разкажи ми нещо за себе си?
xXBabygirlGracieXx:Оке,на 15 съм (почти). От София съм,но сега живея в Холандия. Баща ми е холандец и това обяснява всичко.. 😁 Обожавам да пиша,това ми е хоби. Не смятам да го превръщам във професия...М:От къде разбра за Wattpad?
xXBabygirlGracieXx:Една приятелка ми го показаМ:Кой те подкрепя в писането?
xXBabygirlGracieXx:Никой,сама съм. Не,всъщност читателите ми ме подкрепятМ:Какъв жанр харесваш?
xXBabygirlGracieXx:Хорър и романтикаМ:Кой ти е любимият автор във Wattpad?
xXBabygirlGracieXx:harrysladyxxxМ:Мислиш ли да започнеш друга история?
xXBabygirlGracieXx:Ооо да, подготвям една история.М:Как ти хрумна идеята за "Texting With Crawford Collins"?
xXBabygirlGracieXx:Преди време майка ми ми разказа как децата от нейното училище са писали писма до учениците в Русия. Идеята ми допадна и реших да я доукрася.М:Как изгради образа на героите във историята ти? Има ли нещо от на Каролина характера което ви свързва?
xXBabygirlGracieXx:Мм, Кералайн е измислена по една моя много добра приятелка. Просто се възхищавам на това момиче и да. Общо взето образите не знам как ги изградих. Идеите ми идват и аз не знам откъде. Да,странна съм ;дМ:Как приемаш положителните и отрицателните коментари?
xXBabygirlGracieXx:С усмивка. Дори да е отрицателен,аз се радвам,че някой е прочел това,което съм написала и е изказал мнението си.М:Какво ще посъветваш начинаещите?
xXBabygirlGracieXx:Правете, каквото и искате и не се влияйте от мнението на другите. Важното е на вас да ви харесва. Пък с времето ще се осъвършенствате. Но нека кажа,че колкото и добри да сте винаги ще има кой да ви критикува,за това не трябва да ви пука. Бъдете себе си и правете това,което ви казва сърцето.❤Благодаря на xXBabygirlGracieXx за отделеното време.