Ето го и следващото интервю.
M:Разкажи ми нещо за себе си?
DeniiCwetanowa:Казвам се Деница, на 18. Имам брат близнак и по-голяма сестра,както вече съм ѝ леля на едно малко прекрасно момченце. Вече завърших училище и преди ден,два беше балът миM:От къде разбра за Wattpad?
DeniiCwetanowa:Преди обожавах да чета,но знаех само за alle.bg. Но по-късно видях как различни автори публикуват историите си от Wattpad.M:Кой те подкрепя в писането?
DeniiCwetanowa:Предимно читателите ми и няколко мои приятелиM:Какъв жанр харесваш?
DeniiCwetanowa:Може би драма, романтика. Предпочитам също да пиша фенфикове.M:Кой ти е любият автор?
DeniiCwetanowa:Има много добри автори,но честно казано напоследък нямам време да чета вече и сега не мога да ти кажа.M:Как ти хрумна идеята за "16 and Pregnant..."?
DeniiCwetanowa:Ами реших да опитам и аз да пиша, а много ми се искаше да намеря такива истории,които да чета. Разрових се, но така и не намерих, всъщност имаше само 1 - " 17 and Pregnant...", която е с Найл. И по това заглавие ми хрумна тази идея, но в последствие я развих.M:Мислиш ли да започнеш подобна история пак?
DeniiCwetanowa:Ами всъщност аз имам подобни няколко. Просто обожавам да пиша такива, вдъхновяват ме.M:Как изгради образа на героите във историята ти? Има ли нещо от на Никол характера което ви свързва?
DeniiCwetanowa:Може би вярата ми,любовта ми към децата. Вярата в истинската любов. Може би част от нея,но до сега не съм се замисляла.M:Как приемаш положителни и отрицателни коментари?
DeniiCwetanowa: Радвам се,когато читателите ми харесват това,което съм написала. Правят ме изключително щастлива. А тези,които изразяват отрицание просто подминавам. Не е честно някой толкова да се труди и изведнъж някой друг с лека ръка да разруши труда му.M:Какво ще посъветваш начинаещите?
DeniiCwetanowa:Да не спират да вярват в себе си и в таланта си. Да не спират да пишат и да не приемат всичко на шега, защото писането е изкуство, което не всеки може да разбере. Желая им никога да не се отказват от мечтите си,защото това е целта в живота ни.Мерси много на DenniCwetanowa за отделеното време.