Ето го и интервюто с Ev7777
M:Разкажи ми нещо за себе си?
Ev7777:На петнадесет години съм. Обичам футбола,животните и книгите. Любимият ми отбор е Реал Мадрид. Най-любимото ми хоби е писането.М:От къде разбра за Wattpad?
Ev7777:От leakonstantinova1. Случайно видях,че чете и я попитах какво е това приложение. Малко по-късно реших да го инсталирам.М:Кой те подкрепя в писането?
Ev7777:Най-вече приятелят ми, който дава доста идеи,когато аз нямам. Също така няколко приятелки.М:Какъв жанр харесваш?
Ev7777:Приключенски,фентъзи, романтикаМ:Кой ти е любимият автор във Wattpad?
Ev7777:Много са,но нямам конкретенМ:Мислиш ли да започнеш друга история?
Ev7777:Имам идеи за още истории,но след завършването на "Football life",което ще е скоро,ще публикувам нона история,която ще се казва "Changes"M:Как ти хрумна идеята за "Football life" и "Groupchat with Real Madrid"?
Ev7777:Запалена съм на тема футбол,затова комнирах любовта си към футбола с любовта си към книгите. Беше ми скучно затова реших да опитам да измисля нещо, все пак не съм професионалистка. Започнах да пиша и ми хареса как се получи,затова публикувах историите си.М:Как изгради образа на героите във историята ти?Има ли нещо от на Амая и Киара характера което свързва?
Ev7777:Опитах да изградя героите според въображението си,а понякога се случва даедна постъпка или реч да дойде от само себе си. Единственото,които ме свързва с Амая е зодията-Везни. С Киара нямаме общо на е самоуверена,а аз не чак толкова. Като цяло Амая и Киара са противоположности една на друга.М:Как приемаш положителните и отрицателните коментари?
Ev7777:Радвам се искрено на положителните. Когато някой чете,гласува и коментира историите ми се чувствам удовлетворена от труда си,хубаво е да знаеш,че потребител е отделил време и търпение за собствените ти глупости. Отрицателни досега не е имало,но съм чувствителна и може би бих се разтроила от такъв коментар.М:Ще ни издадеш ли какво ще стане по нататък или предпочиташ да остане изненада?
Ev7777:Във "Football life" изненадата ще е доста голяма. В "Groupchat with Real Madrid" любовта между Киара и Матео ще се развива все повече,но за по-нататък ще оставя информацията в изненада.М:Какво ще посъветваш начинаещите?
Ev7777:Аз също съм начинаеща,но бих казала,че най-важното е да пишем това,което на теб ти харесва. Също така е полезно да се отпуснем и просто да оставиш ръцете си да творят. Отделяйте време,защото с търпение и труд се постига всичко.Искрени благодарности на Ev7777.