Интервю с aeonxx

40 11 2
                                    

Това интервю ще бъде с уникалната преводачка aeonxx

M:Разкажи ми нещо за себе си?
aeonxx:Ами,какво да ти кажа най-общо... На 16 години (и половина) съм,спокойна и уравновесена личност, която не се пали или ядосва лесно. Обичам да превеждам, харесвам да го правя и в по-голямата си част от времето съм доволна от работата си. Едва ли бих се занимавала с преводи професионално, но засега да го правя само като хоби ме задоволява. През свободното си време чета, излизам с приятели и наистина не знам какво друго да кажа за себе си. :D

М:От къде разбра за Wattpad?
aeonxx:Разбрах за Wattpad още през далечната 2014 година,докато търсех последните глави на After, защото тогава още не бяха преведени, а аз много исках да ги прочета. Но регистрация в сайта си направих едва една година по-късно, когато започнах с превода на Pcychotic. (почувствах се сякаш съм в час по история с всички тези години и детайли, които много малко хора ще запомнят. :D)

М:Кой те подкрепя в писането?
aeonxx: Честно казано, никой. Единствено сестра ми съм казала че превеждам, а тя се отнесе толкова скептично към това, че сега малко ме е страх да кажа дори на най-добрите си приятели, защото не знам как биха реагирали, дали ще ми изсмеят в лицето, или ще ме подкрепят.

М:Какъв жанр харесваш?
aeonxx: Харесвам клишираните романтики и драми, обожавам фентъзи, ужасите мога да ги чета само на субтитри по филмите, и понякога мистериите също успяват да ме грабнат.

М:Кой ти е любимият автор във Wattpad?
aeonxx:@weyhey_harry винаги ще остане в сърцето ми като най-добрата. Чела съм много малко истории на български език в Wattpad и не знам от народните wattpad-автори кой и как пише.

М:Мислиш ли да започнеш друга история?
aeonxx: Всъщност мислех след като приключа със сегашните си проекти да си дам малко почивка от Wattpad, превеждането и всичко останало. Най-вероятно ще издържа един месец и пак ще ми скимне да започна някакъв превод, но искам за малко да се отърся от всичко в Wattpad, така че не, не мисля да започвам с други истории.

М:Как ти хрумна идеята да превеждаш "After"?
aeonxx: Ами, държа да се знае, че преводът на After не е мой. Аз също разпространявам историята в Wattpad, а превода е на други момичета и заслугата е изцяло тяхна.😀

М:10 факта за теб?
aeonxx: Тези винаги са ми били най-трудни...
1.Вечо го казах, но съм на 16,5 години.
2.Имам зелени очи.
3.И кестенява коса.
4.Обичам да превеждам и да пиша, и не мога да си представя какъв би бил живота ми ако не бях решила да започна тези неща.
5.Имам куче, което много обичам (то ме мрази по неясни за мен причини(???)
6.Интересувам се от психология и психоанализа, и се надявам ако другите ми мечти се изчерпат някой ден да стана световноизвестен психоаналитик :p (мечти).
7.Разбран човек съм, винаги бих ти помогнала или изслушала при нужда.
8.Аз съм "майката" на целия ми клас...
9.От няколко месеца се занимавам с френски език и ми стискайте палци след някое хилядолетие да успея да ви преведа нещо от френски.
10.Позитивен човек съм и винаги гледам от хубавата страна на нещата, дори когато няма такава страна.

М:Как приемаш положителните и отрицателните коментари?
aeonxx: Приемам всички с отворени обятия. Изключително много се радвам на положителните, а за отрицателен коментар приемам градивната критика, с която през по-голямата част от времето се съгласявам. От друга страна изобщо не се заглеждам в коментарите на хейтърите, защото ако тръгна да се впрягам за всичко, само ще си стъжнявам живота излишно. Така и не мога да си обясня защо толкова много хора в днешно време  са толкова озлобени към света. Безсмислено е, наистина.

М:Ще ни издадеш ли какво ще стане по нататък или предпочиташ да остане изненада?
aeonxx: По принцип съм фен на изненадите и драматизма,така че предпочитам да запазвам всичко за себе си, докато не дойде подходящия момент да "пусна бомбата".

М:Какво ще посъветваш начинаещите?
aeonxx: А начинаещите писатели ще посъветвам да не се отказват и да продължават да пишат, да приемат съветите на по-опитните "писатели" и да надграждат уменията си, докато не достигнат максимума си. Не винаги нещата ще се получат така,както искат, но ще разберат, че в един момент всичко получават така, както искат, но ще разберат, че в един момент всичко ще си дойде на мястото и в крайна сметка ще бъдат удовлетворени от всички усилия, които са положили. Без труд нищо не става и не се отказвайте заради най-малкото. Желая ви успех на всички!😀

Благодаря на aeonxx за прекрасното интервю!💜💙❤

ИнтервютаWhere stories live. Discover now