17. Bölüm - FARE ZEHRİ

791 54 46
                                    

(2 saat sonra, after ameliyat jsjsfsk)

(Ömer'in Ağzından)

Defne ameliyattan çıktı, normal odaya aldılar. Şu an uyuyor. Zehirlendi mi, zehirlendiyse kim zehirledi, zehiri nasıl yedi? Kafamda delice sorular uçuşuyorken doktor yanıma geldi.

Doktor: Ömer bey?

Ömer: Buyrun benim.

Doktor: Size Defne hanım hakkında bilgilendirme yapmak için gelmiştim. İlk geldiğinde durumu kritikti, ama şimdi gayet iyi. Yarına taburcu olur.

Ömer: Peki Doktor bey, neden böyle aniden oldu? Arabada da ağzından beyaz bir sıvı akmıştı.

Doktor: Zehirlenmiş, ve durum o ki bu zehir fare zehri. Yani ölümcül bir riski atlattı Defne hanım. Midesini yıkadık, dediğim gibi bu gece burda kalsın, yarın sabah çıkışınızı yaparsınız.

Ömer: Peki, teşekkürler Doktor bey.

Kim zehirledi lan Defnem'i!! Öldürücem. Defne bi uyansın, bi ifadesini alıcam zaten. (Yazardan: Ulan mal, demin ağlıyodun Defne ölcek diye, şimdi şeklin kime? İyi kafiye oldu la jzjzjjzj)

İltifatların için tşk yazar.

Şimdi dışarı çıkıp çiçek alıcam. Yemek falan almıyım yine zehirlenicek. Ben evde kendim hazırlarım 😌 (Yazardan: İşte erkek dediğin böyle olcak valla, düşünceli. Canım Ömer.)

Yazarcım yni şmdi sn bni övmktn şımarcm artk .ss

(Yazardan: Tamam, sözümü geri alıyorum.)

Kalbimi kırdın Yazar.

(Yazar: Öf tm bi sus ya zjjzjz)

Çiçekleri aldım, şimdi yoldayım. Derken telefonum çalıyor. Arayan Sinan.

"Efendim kardeşim."

"Ömer, nerelerdesin erken çıkmışsın."

"Boşver ya, Defne rahatsızlandı hastanedeyiz. Gerçi o hastanede, ben çiçek almaya gittim."

"İyi mi, nesi var?"

"Yok bir şey ya, yani büyütecek bir şey değil. Yarın taburcu olacak zaten."

(Yazardan: He b*k büyütecek, hastaneyi ayağa kaldırıyodun davar!)

"Peki madem, ama gelirim hastaneye bak yengemi yalnız bırakmam."

"Hay senin yengene ya"

"Tamam tamam 😂 kapatıyorum. Dur lan hangi hastaneydi?"

"Salak. *** Hastanesi."

"Tamam geliyorum."

Telefonu kapattım. Hastaneye varmışım lo.
Odaya çıktım. Defne uyanmış, hemşire tansiyonunu şey ediyodu, ölçüyodu.

Derken hemşire "Tansiyonunuz iyi, herhangi bir sorununuz olursa söylersiniz. Geçmiş olsun." Dedi ve odadan çıktı. Ama yine de ben ben ve ben ha bir de Defne "Teşekkürler" dedik.

Ömer: Al bakalım Prenses.

Defne: Ay çok güzeller😍

Ömer: Senin kadar değil.

Ay romantiklik tayymm! Pardon, bunu Yazar diyicekti, olayı şeyettim. (Y:Mal.)

Defne: Yaa, yerim senii!

KIZIL YETİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin