7. BÖLÜM - MAKYAJ

3K 155 36
                                    

Not: Makyajı lütfen almayın. Sadece kitap kurgusu amaçlı yaptım. Fotoğrafı alanlar şikayet edilirse, kendileri sorumludur. :)
---------------------------------------

Lanet olsun ya ! Uyuyamıyorum. Hem düşünüyorum ; yarın bana nasıl gülecekler ! Sen dur Ömer Bey. Bana kafa tutmak neymiş göreceksin. Daha eve geldiğim ilk günlerden birine hem nefret hem de biraz ilgi besledim. Biraz kitap okuyacağım.

03.46

Ay saat çok geç oldu. Ben suyumu doldurmak için aşağı indim. Etrafta kimse yoktu. Ben de odama tam geçecekken Ömer'in odasının kapısının açık olduğunu gördüm. Biraz köşeden bakmaya çalıştım. Dışarıyı izliyordu. Hayır Defne sakın kanma ! Sana Bülent Ersoy makyajı yaptırcak daha acısı mı var ? Ben de dikkatini çekmek için cama çıktım ve onu görmemezlikten geldim. Hemen sağımdaki penceredeydi. Acaba bana mı bakıyordu diye yanıma döndüm. Meğer telefona bakıyormuş ! Ver iz dı adalet ? Ben de hemen cebimden telefonu çıkardım ve bir mesaj yazdım.

Gönderen: Defne
-Uyumadın mı ?

Gelen mesaj: Ömer
-Bana kaç kere baktığını ve uyumadığımı bildiğini düşünüyorum ;)

Giden Mesaj: Defne
-Sen arıza falan mısın yoksa bozuntu falan mı ??

Gelen mesaj: Ömer
-Çok tatlı biri olduğumu biliyordum ;)

Giden mesaj: Defne
-Ayağımdaki terlikleri çıkarıp kafana geçirebilirim mesela ?!

Gelen mesaj: Ömer
-Ay sakin. Acaba ben de kemer mi çıkarsam ? Yok yok neyse. Kadına şiddete hayır !

Giden Mesaj: Defne
-Ne yani şu an kadın olduğunu mu iddia ediyorsun ? Ay hemen bunu ekran görüntüsü alacağım.

Gelen Mesaj: Ömer
-Yani yok canım. Sana kemerle show yapamam. Aslında bi ara ilkokulda kemerim çok sıkıyo diye çıkarıp öğretmene fırlatmıştım da sınıfım değişti :D

Giden Mesaj: Defne
-Geçmişten bi farkı yok yani ksjd

Gelen mesaj: Ömer
-Ay iyice ergenleştik ya. Random da atıyoruz. Hadi sonumuz hayırlısı :))

Giden mesaj: Defne
-Aynen. Neyse benim uykum geldi iyi geceler !

Gelen mesaj: Ömer
-Sana da.

Sonra ona camdan el sallayıp içeri girdim. Ay ben napıyordum ya ! Ay ben de bilmiyorum. Sahiden ne yapıyorum ya ? Ay neyse yat uyu zaten yarın yeterince rezil olacaksın Defne ya

Ömer'in Ağzından;
Defne ile keyifli konuşmamız bitmişti. Deli dolu bir kız. Biraz da gizemli gibi duruyor. Ama yarın hakkında hiçbirşey söylemedi. Bişeyler mi karıştırıyor bu ? Neyse yarın çok komik olacak. Kameraları hazırlayın !

Sabah 06.46

Defnenin Ağzından ;

Of uykum kaçtı. Güneş çoktan doğmuştu. Ya of rezil olucam bugün. Şu masamdaki ne ya ?
Lannn Bülent Ersoy makyaj malzemeinden biri bu ! İyide bu çok kötü yaa. Tamam malzeme desen Neriman Hanım misli misli aldı da bu ne yaa ! Hemen aşağı inip buzdolabından bir buz çıkardım. Ömerin odasına gittim ve alnına sertçe koydum

Ömer: Asst-

Defne: Noldu Ömer Bey ? Ben o makyajı asla yapamam. Haberiniz olsun !

KIZIL YETİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin