"Sial "
Aku terkejut dari tidur sebab jam loceng jahanam tu menjerit . Ah baru pukul 9 . Mahu tak mahu aku kena juga bangun sebab ada banyak benda lagi yang aku kena uruskan lainlah korang duduk rumah goyang kaki semua benda mak bapak ataupun maid korang yang buat.
Aku gosok mata aku untuk menghilangkan rasa kabur lalu bangkit dari katil dan terus menuju ke kamar mandi untuk membersihkan tubuh. Aku melucutkan pakaian aku satu persatu dan ketika hendak melucutkan seluar tidur aku dapat rasa ereksiku menegang mungkin kerana sejuk.
"Ah asal kau nak tegang pagi-pagi ni "
Aku mencapai tuala di hujung katil dan sangkutkan di belakang pintu bilik air . Aku masuk ke dalam bilik air lalu menghadap cermin di sinki untuk melihat mata aku yang ada eyebag berbakul sebab tak cukup tidur dan aku perasan terdapat darah yang terpalit di tepi pelipis muka aku .
"Darah perempuan sial tu masih ada ah jijik !"
Aku membasuh muka aku untuk menghilangkan kesan darah di muka selesai membersihkan darah di muka aku memandang mukaku di cermin dan aku teringat akan peristiwa semalam di mana aku bergelut dengan Ara , pemilik darah yang terpalit di muka aku dan merangkap sebagai kekasih pertama aku.
Aku bergegas memandu keretaku ke Shah Alam semata-mata hendak menjemput Ara kononnya nak buktikan dekat dia yang aku ni lelaki yang tepati masa kerana dua tiga hari lepas aku selalu datang lewat nak jemput dia dari kerja . Aku memakir kereta proton preve aku di hadapan kedai kosmetik dimana tempat Ara berkerja . Lagi 15 minit tepat pukul 5.30 petang. Ya , itu masa Ara tamat berkerja . Ketika aku sedang menanti Ara tamat berkerja aku membuka handphone aku dan aku dapati Ara menghantar pesanan ringkas kepadaku 10 minit yang lalu . Kenapa aku tak perasan? Dan bila perhati balik dekat bar notification aku ter'vibrate' phone aku .Bugima
From: sayang
Anep, you tak datang lagikan nak pick up i . Okay sorry for late inform i balik dengan housemate i tau . K bye take careSial punya Ara . Asal kau tak cakap siang tadi kau tahu tak aku datang jauh semata-mata nak pick up kau tapi kau boleh kata kau balik dengan housemate kau . Sifat kelakianku mudah tercabar kalau ada orang suka buat aku macam orang bodoh .
Aku menghidupkan kembali enjin kereta aku dan baru sahaja hendak berlalu aku ternampak Ara keluar dari kedai kosmetik tu. Darah aku membuak-buak bila lihat dia keluar dengan seorang lelaki . Sebentar tadi dia kata nak balik dengan housemate dia . Setahu aku housemate dia perempuan . Ah ,kau bodoh la Anep sah-sah la betina tu tipu kau . Aku nampak Ara jalan berpimpinan tangan dengan lelaki tu dan menuju ke arah sebuah kereta mewah .BMW . Patut lah Ara balik dengan lelaki tu dia ada kereta mewah rupanya . Aku sedar aku tak mampu bagi apa yang Ara nak . Masa mula-mula bercinta dengan Ara 2 tahun dulu aku naik kereta kancil je . Ara selalu cakap dekat aku yang dia malu , malu naik kereta aku . Dia tak tahu aku selalu kerja overtime semata-mata nak beli kereta sebab sebelum ni aku naik motor. Ingat lepas beli kereta dia tak malu lagi tapi ah memang tak reti beruntung betina tu.
Aku tersedar dari ingatan lampau yang menyakitkan tu ketika aku ternampak kereta lelaki itu berlalu di hadapan aku . Pelik aku tak rasa aku ingin tahu kemana mereka hendak pergi . Aku terus memandu pulang ke rumah aku meredah traffic jam yang betul-betul sesak . Aku mendapat satu lagi pesanan ringkas daripada seseorang . Di fikiranku aku ingat tu mesej dari Ara tapi bila aku buka phone aku aku dapati mesej tu daripada ADAM
From : Adam
Weh nep kau kat mane . Keluar jomFrom : me
Keluar mane ni. Rumah ayam ke? Kalau pegi sana pun okay . Batang lama tak selam dohFrom : Adam
Hahaha sial la kau nep . Ara mana . Dia dah tak nak kangkang dekat kau dah ke . Nanti cakap kat dia abang Adam ada boleh puaskan diaFrom : me
Eh please weh jangan sebut nama betina tu . Ada benda aku nak cerita kat kau . Pukul 8 japgi jumpa dekat tempat biasaFrom : Adam
Asal pulok doh dengan dia . Ha okay . Kau lambat kau lanjeTerlepas juga dari kesesakan lalu lintas. Aku bawak kereta aku 180 km/j . Aku rasa dah cukup laju untuk aku sampai rumah aku sebelum pukul 6.30 . Sampai dekat rumah aku mandi dan lebih kurang pukul 7 aku terus bawa kereta aku ke tempat biasa aku dengan adam selalu lepak. Aku sampai dekat situ lebih kurang pukul 7.45 . Aku terus menapakkan kaki aku ke meja yang selalu aku dengan adam duduk . Sepanjang aku jalan nak ke meja ada saja mata nakal yang meleret ke arah aku . Pakaian aku hari itu cukup simple . Seluar skinny hitam dan t-shirt hitam lengan pendek dan tak lupa topi yang dipakai pusing ke belakang . Entah apa yang menarik sangat sampai diorang tak lepas pandang aku macam tu . Bonjolan dekat seluar aku nampak besar ke tu yang diorang tak lepas pandang .
Aku duduk dekat meja dan selang dua minit Adam sampai
"Eh awal sampai takut kena bayar ke?"
"Bukan takut la bodoh ,saja nak datang awal dari kau"
"Alah nep macam la aku tak kenal kau"
"Alang-alang kau datang lewat kau la kena belanja"
"Kepala bana kau aku kata kalau kau lambat je kau kena belanja kalau aku lambat aku tak kata pape pun kan"
"Lahabau"
"Kata nak cerita pasal Ara"
"Tadi aku nak pick up dia kat tempat keje dia dia mesej aku kata nak balik dengan housemate dia . Tapi bila dia keluar dari kedai dia keluar dengan laki .kau pikir sapa? Takkan abang dia kot . Lagipun jantan tu pakai kete mewah tu dia gatal lubang lebih"
"Kau syak dia curang dengan kau"
"Maybe . Aku memang sayang dia tapi entahlah aku tak rasa kot nak ikut dia ke ape ke tadi macam tak de rasa cemburu"
" nep , think positive jelah mane tahu tu boss dia ke nak hanta dia balik"
"Entah la dam . Ah persetankan betina tu aku lapar kau pegi order memandangkan kau datang lambat"
"Barua kau nep"
Masa tengah tunggu adam pergi order makan . Aku dapat satu mesej dari Ara .
From : sayang
Baby , busy tak malam ni kalau tak i nak datang rumah you . Erm you know right dah lama tak blowjob you .rindu.batang you pun rinduFrom : me
Okay . Datang laHambar . Tapi dalam otak aku ni dah fikir apa aku nak buat bagi hati aku ni tak sakit . Siap la kau Ara
YOU ARE READING
Kosong
Mystery / ThrillerAku ingatkan ini bukan cerita romantik seperti yang engkau bayangkan dan akan berakhir dengan happy ending biasalah cerita melayu cliche tetapi cerita ini akan berakhir dengan pembunuhan kejam yang tidak sanggup kau bayangkan . Aku ingatkan kala...