Aku keluar dari bilik stor dan menguncinya kembali . Aku masuk ke dalam bilik aku lebih kurang pukul 12 tengah hari . Lebih kurang 5 jam aku bersama dengan Ara . Huh rasa macam buang masa saja dengan perempuan itu .aku membuka pakaian aku dah masuk kedalam bilik air untuk mandi . Sedang aku mandi aku teringat akan mak ayah aku . Aku tersenyum kerana nyawa dibalas dengan nyawa . Aku tidak akan lupakan detik tragis yang berlaku 11 tahun lalu di hadapan mata kepala aku sendiri di mana bapak Ara membunuh mak ayah aku . Sungguh kejam si bedebah tu . Ayah aku cuma meminjam 5 ribu sahaja untuk dijadikan modal membuka kedai runcit kami . Bila dah dapat sedikit keuntungan . Ayah,mak serta aku ke rumah bapak Ara untuk membayar kembali hutang 5 ribu . Niat aku mengikuti mereka kerana aku ingin melihat Ara . Aku tunggu diluar rumah saja biarlah mak dan ayahku yang uruskan urusan mereka . Tetapi mak ayah aku sungguh terkejut kerana hutang 5 ribu telah menjadi 10 ribu kerana dicampur bungalah apalah . Ayahku yang mempunyai sifat panas baran yang kini diwariskan kepadaku telah mencetuskan perbalahan kerana tidak berpuas hati . Bapak Ara yang berang mengambil sepucuk pistol dan melepaskan picunya. Sebutir peluru meluncur laju terbenam di dada ayahku. Ayah aku rebah menghempas bumi . Aku yang berada diluar rumah terkejut mendengar bunyi tembakan itu terus berlari untuk melihat apa yang sudah berlalu.
Sekali lagi aku terdengar bunyi tembakan dilepaskan . Aku menyembunyikan diri di sebalik kereta milik bapa Ara mungkin dan mengendap apa yang sedang berlaku di dalam rumah Ara . Sungguh aku terkejut melihat kedua orang tuaku sudah berada di lantai berlumuran dengan darah . Aku lihat bapaku tercunggap-cunggap meminta nyawa . Mak aku pulak ah mati dalam keadaan yang tradis . Ketika aku lihat mak aku dia sudah menjadi mayat kerana peluru itu ditembak tepat di dahi mak aku . aku seolah-olah mahu menjerit sambil berlari ke arah mereka tetapi niat aku terbatal kerana aku dengar bapa Ara mengarahkan konco-konconya untuk membunuhku juga.
Aku terjaga dari ingatan lampau . Terjaga kerana terdengar kaca yang pecah berderai . Aku keluar dari bilik air dalam keadaan berbogel dan mengambil tuala melilit ke pinggang.
'Ah apa pula yang dibuat betina ni'
Desis hatiku lalu menuju ke bilik stor . Bila aku menerjah masuk aku dapati gelas kaca yang aku letak di atas almari pecah berderai . Aku pergi ke arah ara aku periksa ikatan kaki dan tangannya . Masih kuat . Ah angin barangkali . Aku melihat mata ara yang jelas memaparkan ketakutan. Aku pergi ke tempat kaca pecah itu ,mengambil serpihan kaca yang tajam dan kembali ke arah Ara . Aku duduk di sebelahnya.
"Ara kau tahu serpihan kaca yang kecil ni mampu membunuh orang"
Ara kelihatan cemas sekali lalu mengeluarkan air matanya entah kerana takut atau hendak meminta simpati.
"Kau nak rasa ? Kau nak aku mulakan dekat mana . Muka ke ataupun ni"
Aku menunjuk ke arah kemaluan Ara . Dia meronta-ronta. Aku menyelak baju putih ara yang macam bathrobe ke atas terdedahlah kemaluan ara yang masih tertutup rapat.
Ara mahu meronta tetapi aku lebih pantas membekukan gerakannya .aku lepaskan ikatan pada kakinya. Aku buka kangkang Ara dan naikkan lututnya ke atas aku tahan dengan kedua belah kakiku yang sedang melutut kaku . Aku lihat ke dalam mata Ara jelas memaparkan ketakutan .
Aku kuakkan bibir kemaluan Ara dan aku raba biji berahinya supaya timbul dan tidak dalam keadaan bersembunyi . Aku raba dan usap perlahan-lahan . Ara masih cuba meronta tetapi tidak bisa. Aku lihat dadanya sudah berombak-rombak entah takut atau teransang dengan belaian yang ku berikan . Aku usap dan gosok hingga air nafsu Ara keluar dari lubang daranya . Banyak sekali . Putih jernih dan berlendir mengalir di atas tilam .
Aku mengambil cecair air nafsu Ara tu dengan jari telunjuk dan jari fuck (hantu) . Banyak sehingga mengalir di tapak tangan ku puas lihat keadaannya begitu . Teransang hingga kemaluan yang bergerak sendiri . Dikemut Ara mungkin . Dia tidak lagi meronta malah hanya terdiam kaku . Mungkin masih sedap dengan gosokan yang aku berikan.
Tuala di mulut Ara aku buka dan masukkan jari aku yang ada lendiran air mazinya didalam mulut . Menjilat habis tidak meninggalkan sisa baki. Bodoh . Menelan air dari lubang sendiri .
"Dah puas?"
Ara terdiam . Tidak menggeleng tidak mengangguk . Mungkin takut tersalah jawab.
"Kau ingat aku gosok biji kau saja-saja"
Ya ,betul bukan saja-saja aku memberi gosokan kepada Ara . Aku mahu dia merasa klimaks terakhirnya bersama biji berahinya kerana dia mungkin tidak akan kecapi lagi rasa sebegitu setelah kehilangan biji berahinya. Aku menyumbat kembali tuala ke dalam mulutnya.
"Let's the game begin"
Ikatan pada kaki Ara juga sudah aku ikat seperti sediakala . Kaca tajam masih ditangan kiriku . Aku pasti korang sudah tahu apa yang akan aku lakukan selanjutnya . Ya ,tepat sangkaanmu aku ingin mengambil biji berahinya . Perkataan mengambil itu rasanya lebih sesuai jika diganti dengan menoreh.
Keadaan Ara masih sama seperti tadi . Terkangkang , kedua lutut dinaikkan dan aku ada di celah kangkangnya. Aku menguak kedua bibir kemaluan ara untuk menyembulkan biji berahi Ara . Dia meronta tetapi apa dayanya hendak melawan kudrat lelakiku . Kemudian aku letakkan kaca yang tajam itu betul-betul di atas biji berahinya. Aku tekankan sedikit untuk membuat torehan . Dia meronta lebih kuat tetapi tidak bisa berbuat apa-apa . Aku tekankan sedikit lebih dalam dan membuat torehan membulat . Ara seperti menjerit . Suka aku lihat perempuan yang menjerit kesakitan . Apabila luka bertemu luka daging biji berahi Ara seperti mahu tertanggal . Darah keluar banyak sekali melimpah di atas tilam . Daging itu tidak boleh ditanggal menggunakan kaca maka aku mengambil penyepit (macam penyepit yang korang guna masa nak ambil cucur tu) . Penyepit itu aku sepitkan daging biji berahi Ara dan tarik.
Zap !
Ara menolak badannya ke atas dan meronta . Sudah pastilah sakit . Dia menangis dengan wajah yang amat jelek sekali . Aku benci wajah itu.Daging itu sudah tertanggal dan makin banyak pula darah yang keluar . Darah cadar yang putih sudah bertukar menjadi merah yang bertompok merah pekat . Aku puas menyeksa Ara
"Sakit ke Ara? Ni baru sikit tau"
Anef ketawa dengan puasnya seperti mana puasnya hatinya
OMG 😨 sanggup Anep buat macam tu dekat Ara . So pity girl . Anep ni dah kenapa sampai sanggup buat macam tu atau korang rasa tu balasan kepada Ara . Its up to you . Eva akan cuba update bab-bab seterusnya secepat mungkin. Kalau suka vote la k !😭
Kalau ada typo bab ni atau bab-bab sebelumnya mohon maaf ya . I will be more becareful later when typing k!
Laf ya'😗
YOU ARE READING
Kosong
Mystery / ThrillerAku ingatkan ini bukan cerita romantik seperti yang engkau bayangkan dan akan berakhir dengan happy ending biasalah cerita melayu cliche tetapi cerita ini akan berakhir dengan pembunuhan kejam yang tidak sanggup kau bayangkan . Aku ingatkan kala...