Aku habis makan dengan Adam lebih kurang dalam pukul 9 malam . Aku banyak diamkan diri . Entah kenapa selalunya kalau lepak dengan Adam tak pernah kenal erti senyap tapi malam ni lain . Mungkin tak ada isu yang hendak dibicarakan. Adam mungkin sedar yang aku tidak banyak bercakap malam tu .
"Nep , napa ni senyap je selalunya hingar . Aku rasa macam aku lepak dengan tunggul kayu pun ada"
"Tak ada apalah dam . Aku penat yelah kerja dekat office petang tadi banyak sangat"
"Betul ni , kalau ada apa-apa cakap je . Mana tahu aku boleh tolong"
"Betul lah tak ada apa-apa"
"Tak apa la kalau macam tu "
Aku serba salah . Nak cerita ataupun tidak dekat Adam mengenai rancanganku terhadap Ara . Aku pasti kalau aku cerita Adam pasti tidak setuju dengan rancanganku . Yelah walaupun dia tu tak lah alim sangat tetapi hukum hakam agama dia tahu juga berbanding aku yang islam hanya pada nama. Ah aku batalkan saja niat aku untuk memberi tahu Adam
"Dam ,kau dah nak habis makankan? Aku nak balik dululah penat sangat ni"
"Eh bangsat kau jangan nak balik macam tu je kau bayar dulu makanan kau"
Aku mengeluarkan nots 50 dan selitkan dibawah bekas tisu yang biasanya disediakan untuk kegunaan pelanggan
"Nah, aku bayarkan untuk kau sekali "
Setelah meninggalkan nots kepada adam aku berlalu pergi ke parkir kereta. Semasa aku hendak mengeluarkan kunci kereta . Telefon bimbit aku berbunyi menandakan ada pesanan ringkas yang dihantar oleh seseorang.
From : sayang
I dah ada dekat rumah you ni . Lambat lagi ke nak balik i horny niFrom :me
OMYCantik . Ara dah ada dekat rumah . Aku memandu dengan kadar segera keretaku . Bukan Ara sahaja yang horny aku juga mempunyai perasaan yang sama dengan Ara . Yalah masakan tidak sudah sebulan lebih aku tidak bersama Ara . Aku membelok kereta aku ke kawasan perumahanku . Setelah mengunci kereta aku mempercepatkan langkahku ke arah lif . Lambat . Ah dah pukul 10 lebih takkan ada lagi yang naik lif .
Ting
Pintu lif terbuka . Aku memasuki perut lif . Tiada siapa . Aku tekan punat lif yang bernombor 13 . Ya 13 daripada 20 . Kondominiumku bertingkat 20 dan aku tinggal di tingat 13 .
Ting
Sekali lagi lif berbunyi . Itu menandakan aku sudah sampai di tingkat 13 . Aku keluar dari perut lif dan segera menuju ke arah pintu pagar rumahku . Tidak berkunci . Sudah pastilah kan Ara ada di dalam . Belum sempat aku mengetuk pintu . Ara sudah membukanya terlebih dahulu dengan gaya yang mengoda. Terus aku masuk dan kunci pintu
"Sayang kenapa lambat" Ara berbicara manja.
"Nak buat macam mana jam tadi" tipuku
"I dah mandi , you nak mandi dulu ke ? "
"Tak nak lah ,i nak tukar baju dulu "
"Cepat tau i dah tak tahan ni" kata Ara sambil mengigit bibir bawahnya
Tidak tahan aku melihat Ara yang begitu mengoda dengan baju tidur nipisnya yang berwarna putih jarang sehingga aku boleh melihat bra dan seluar dalamnya. Segera aku tanggalkan pakaianku . Baju ,seluar serta seluar dalam aku lucutkan dari badan . Aku berbogel sebelum mengambil tuala untuk menutup batangku yang separa keras. Aku keluar dari bilik dan mendapati Ara sedang duduk di atas sofa dengan gaya yang mengoda . Segera aku merapatinya.
"Kenapa pakai baju "
"Dahtu takkan nak naked kot"
"I lagi suka you naked"
YOU ARE READING
Kosong
Mystery / ThrillerAku ingatkan ini bukan cerita romantik seperti yang engkau bayangkan dan akan berakhir dengan happy ending biasalah cerita melayu cliche tetapi cerita ini akan berakhir dengan pembunuhan kejam yang tidak sanggup kau bayangkan . Aku ingatkan kala...