Bab 3 : Sakit Hati

9.8K 5 0
                                    

Aku jalan ke arah Ara dan aku sorokkan kedua tanganku di belakang punggungku. Ya, aku membawa sesuatu aku membawa picagari yang mengandungi ubat pelali masakan aku nak bawak benda alah tu slumber saja tak pasal-pasal ada aksi kejar-mengejar antara aku dengan Ara pula nanti.

"Anep aku minta maaf dekat kau please ,please sangat-sangat forgive me"

Dapat aku lihat wajah pucat ketakutan Ara pada ketika itu . Sekarang baru dia mahu rasa takut tetapi ketika kau curang di belakangku tidak pula kau rasa takut . Dasar perempuan.

"Apesal takut sangat ni aku bukan nak buat ape pun dekat kau"

Aku menghampiri Ara lalu memeluknya . Aku perasan Ara kekok biasanya pasti dia membalas pelukanku . Lalu aku hadapkan muka Ara kearahku aku sentuh bibir bak delimanya lalu aku kuncup lama. Ara seperti ingin berkata sesuatu.

"Shh aku nak cium kau kejap je Ara lepas ni aku dah tak boleh dah nak buat semua ni"

"Ke .. kenapa"

Terus aku benamkan jarum picagari yang panjangnya lebih kurang 7cm di belakang leher Ara dan aku tekan picagari itu untuk memasukkan ubat pelali ke dalam badan Ara . Ara terjerit sedikit.

"Ah ape kau buat ni anep" sambil memegang belakang lehernya .

Aku sudah tidak memeluknya malah aku menapak dua tapak ke belakang .

"Ara kau tak rasa nak lari ke kau tak takut terus duduk sini dengan aku "

"Shit anep shit" Ara terkata dengan wajah yang menahan kesakitan . Aku ketawa kerana Ara jalan sudah tidak tentu arah itu pasti tindak balas dari ubat pelali itu yang tidak sampai 5 minit sudah bertindak balas . Terhuyung hayang Ara sebelum tubuhnya jatuh menghempas lantai rumahku.

" Ara,Ara kau ni bodoh tahu tak huh"

Aku mengangkat tubuh Ara dan menuju ke arah bilik stor . Nama sahaja bilik stor tetapi tiada barang pun di dalam . Biasalah bujang barang apa yang nak ada sangat . Di dalam bilik itu terdapat katil . Katil single . Aku meletakkan Ara di atas katil itu secara telentang. Aku lihat tubuh Ara yang memakai baju tidur nipisnya tanpa bra dan seluar dalam saja aku usap dan ramas payudaranya yang bulat dan keras (keras bukan semula jadi tapi botox)itu. Puting mengeras.

"Pengsan pun horny lagi memang dasar perempuan miang"

Aku mengangkangkan Ara tetapi bukan cara menaikkan kaki . Lalu aku ikat di setiap penjuru katil begitu juga dengan tangan dia . Jujur aku sayang perempuan di depan aku sekarang ni tetapi itu dulu sekarang dah pudar . Pudar sangat . Aku memejamkan mata sakit hati bila mengingatkan apa yang dia dah buat dekat aku.

Aku mula kenal Ara sejak aku tinggal di flat kos rendah di sekitar area kuala lumpur . Masa itu aku berusia 15 tahun kalau tak silap .Ara pula tinggal di taman perumahan yang berdekatan dengan flat di mana aku dan keluarga aku tinggal . Mak ayah aku membuka sebuah kedai runcit di bawah flat . Jangan fikir hidup aku pada ketika itu senang . Memang siapa pun yang dengar akan kata hidup kepada anak peruncit ini senang . Tidak bagi aku bagi aku begitu susah yang untung rugi tidak menentu . Kesian aku kepada mak ayahku.

Ara . Ya dia sering datang ke kedai aku . Aku suka dengan dia pun melalui selalu terserempak dengan dia di kedai runcitku. Tetapi tidak pernah sekali pun dia menegurku bahkan memandangku . Yalah masakan tidak dia anak orang yang agak berada berbanding aku anak orang miskin yang kais pagi makan pagi kais petang makan petang . Setiap hari perasaan ingin berkenalan dengan dia semakin membuak-membuak hingga la satu hari itu . Aku ingat lagi tarikh itu ya 20 september 2006 .

Ketika itu ara datang ke kedaiku . Seorang diri biasanya dia datang bersama dua orang rakannya yang kepochi tu tetapi hari itu tidak . Itulah peluang yang aku ada . Ara datang untuk membeli pad datang bulan barangkali .

"Ni je ke?"

"Yelah kau ada nampak aku ambil benda lain ke?"

"Alah gurau je pun jangan marah"

"Buat kerja cepat sikit boleh tak"

Aku tersengih lalu memasukkan pad jenama kotex kedalam plastik hitam . Mak pernah cakap kalau ada orang beli benda alah ni jangan bagi plastik yang lut sinar tapi kena bagi plastik hitam kalau tak ada balut dengan surat khabar . Aku tak faham kenapa kena menyusahkan diri nak buat tu semua . Benda tu barang seludup ke sampaikan nak menyorok bagai rasanya tidak . Benda tu cuma nak pakai dekat kemaluan perempuan saja . Perempuan memang menyusahkan tak faham aku.

Ara membayar harga pad itu dan ingin berlalu pergi dan aku masih belum meluahkan dekat dia mengenai perasaanku .

"Eh Ara tunggu kejap"

"Kau tahu mana nama aku kau nak apa?"

"Saya dengar kawan awak panggil , taknak apa pun cuma nak kenal dengan awak tak salahkan"

Ara ketawa

"Kau sedar tak kau tu anak orang miskin dahla selekah kotor . Hey sapa nak kawan dengan kau mana sama taraf aku nak kawan dengan kau. Tak sedar diri dahla mak bapak miskin hutang sana sini . Papa kedana"

Tersentap aku rasa macam beribu-ribu sembilu tajam menusuk ke dalam hati . Sakit hati sakit sangat . Aku genggam tanganku menahan rasa marah . Mukaku memerah aku memandang Ara berlalu pergi . Geram hina sangat ke dia dekat mata Ara . Sejak dari itu aku sudah menyimpan dendam kesumat dekat kau Ara itu cerita aku dan Ara sebelas tahun lalu . Caci herdik Ara terniang-niang dalam kepala aku sekarang . Aku pandang tubuh Ara yang kaku di atas katil aku ketawa .

" Ara segala perkenalan kita dah lama aku rancang . Perkenalan dekat U tu pun aku rancang hahaha"

Kini Ara sudah ada bersama dia . Mulai saat itulah penyeksaan terhadap Ara bermula.

Okay cover of KOSONG dah tukar 🙆 hope better than yang entah apa-apa tu😁

KosongWhere stories live. Discover now