פרק 8:
" סליחה את יודעת אולי מה השעה?" שאלנו מישהי שעברה " אחת עשרה וחמישה" ענתה " מה בטוח?, שיט אין מצב" אמרה אריאל " תודה צום קל" אמרתי " גם לכן חמודות" חייכה. " בואי נלך לשם מהר" משכתי את ידה של אריאל " אני לא מאמינה , מה דיברנו כ"כ הרבה זמן?" הייתה מופתעת והאמת שגם אני הייתי מופתעת. " כנראה" אמרתי בלחש. " טוב לא נורא הם יבינו את הרגשת לא טוב" אמרה כשבדיוק הגענו. " תודה באמת" אמרו ליאור וירין ביחד " מצטערות" ענינו אני ואריאל גם ביחד . " טוב לא נורא, איך את מרגישה נועם?" שאלה ליאור " אני יותר טוב , תודה" עניתי בחיוך אך הייתה לי הרגשה מוזרה כזאת בגוף. " מעולה, אתן רוצות להסתובב או שנשב?" שאלה ירין. " אממ אכפת לכן אם נשב קצת ואז נסתובב? יש לנו גם את כל הלילה להעביר" חייכתי שוב חיוך קלוש. מה יש לי היום?! " בטח, בואו יש פה ספסל" הצביעה ליאור לעבר הספסל. " אז מה היה לך?" שאלה ירין בזמן שהתיישבנו על הספסל. " אני לא יודעת, הייתה לי חולשה בגוף" עניתי ובזווית העין קלטתי את אריאל מנסה לתפוס את המבט שלי. "מה?" סימנתי לה עם היד . ראיתי את שפתייה זזות אך לא הצלחתי לשלוט מה היא אומרת " מה?" שאלתי שוב עם היד " הוא מאחריך" זה מה שהבנתי משפתייה אך לא הייתי בטוחה שזה מה שהיא אמרה. " מי?" שאלתי ועוד לפני שהספיקה להגHב שמעתי קול גברי נמוך וצרוד " את בסדר?". הסתובבתי אחורה לראות במי מדובר וראיתי אותו.... , אלוהים זה לא קורה לי! " אתה מדבר איתי?" שאלתי בחוסר הבנה ובקול חלש. " כן, חברה שלך אמרה שאת לא מרגישה טוב , לא?" שאל, מובך?
" היא אמרה שלא הרגשתי טוב? , לך?" שאלתי בחוסר הבנה. " לא" ישר ירין ענתה " לא" הוא ענה מיד אחריה. "שמעתי אות אומרת שלא הרגשת טוב, ואת די חיוורת, הכל בסדר?" הוסיף. " כן, לא הרגשתי כל כך טוב אבל עכשיו יותר טוב" עניתי בגמגום וקול חלש. " הא, ועכשיו? את בסדר?" ענה " כן עכשיו אני בסדר, יותר טוב , תודה" עניתי בחיוך קלוש שגם אותו היה לי קשה לעשות. " ופי, מעולה, תרגישי יותר טוב , צום קל" אמר . " תודה" " גם לך הוספתי וחייכתי " תודה ענה בחיוך והמשיך ללכת. איזה חיוך מושלם יש לו.
אני עומדת להתעלף, מה הלך כאן הרע?! שמישהו יסביר לי בבקשה!
YOU ARE READING
רציתי לדעת שאת שלי
Romanceנועם נערה בת 15.5 מתחילה את חייה בתיכון. היא תתחיל להרגיש רגשות שמעולם היא לא הרגישה. האם זאת אהבה? היא בעצמה לא יודעת. אם היא רק הייתה יודעת שזה מה שהיה קורה. -------- הסיפור יכיל:* תכנים מיניים *קללות -------- *** הי...