פרק 12*** מנקודת מבט של נועם***
אריאל נכנסה להתקלח התיישבתי במרפסת הסתכלתי על הבריכה ונכנסתי להודעות לבדוק מי שלח הודעה.
מספר לא ידוע:"היי בוניטה" אני:" מי זה?" מספר לא ידוע:"כבר את לא זוכרת? "אני:" לא, מי זה?" מספר לא ידוע:"" המוכר מהגלידה" רשם וואט דה פאק?! אני:" היי" אני:" איך יש לך את המספר שלי?! מאיפה הוא השיג את המספר שלי לא נתתי לו אותו מספר לא ידוע:" לא רצית להביא לי את המספר אז השגתי לבד" אני:"כל הכבוד לך וברשותך אפשר לדעת איך השגת לבד?" מספר לא ידוע:"יש לי את המקורות שלי אני:"יפה לך" מספר לא ידוע:"אז מה הולך?" נכנסתי להודעה שיראה שראיתי אך לא עניתי לו , ואני לא אענה לו עד שהוא לא יגיד לי מאיפה הוא השיג את המספר שלי מספר לא ידוע:"את רואה ומסננת" אני: "בקצה הזה אתה לא רק לא תקבל תשובה אלה גם תהיה חסום" מספר לא ידוע:"מה עשיתי?" אני:"מאיפה יש לך את המספר שלי?" מספר לא ידוע:" טוב פחדנית אל תדאגי אני לא עוקב אחריך או משהו " אני:"אז?" מספר לא ידוע:"חברה שלך הביאה לי " אני:"איזה חברה?" מספר לא ידוע:"זאת שהייתה איתך " אני:"אריאל?" אם היא הביאה לו את המספר אני אהרוג אותה" מספר לא ידוע:"אריאל, איך שלא קוראים לה " מספר לא ידוע:"דווקא חמודה היא" מספר לא ידוע:"אבל את יותר" אני:"תודה" מספר לא ידוע:"אז?.." מספר לא ידוע:"איך קוראים לך?" אני:"נועם, לך?" מספר לא ידוע:"רותם" אני:"שם יפה" כתבתי אני בהלם! מה רותם?! אני:"רגע והשם משפחה?" מספר לא ידוע:"אלקיים" מספר לא ידוע:"רותם אלקיים" יופי רותם אלקיים רותם אוחיון עוד שנייה ואני משנה את השם לרותם. מספר לא ידוע:"שלך?" אני:"בוזגלו" אני:"נועם בוזגלו" מספר לא ידוע:"יופי אז תאשרי באינסטה" אני:"חח אוקי" מספר לא ידוע:"וגם בפייס " אני:"סבבה" מספר לא ידוע:"מאיפה את?" אני:" אשקלון" אני:"אתה מפה בטח" מספר לא ידוע:"האמת היא שלא אני גר די קרוב אלייך" אני:"באמת? איפה ?" מספר לא ידוע:" אשדוד" אני:"אז איך אתה עובד בגלידה פה ?" מספר לא ידוע:"אני עברתי לפה לא מזמן לעבוד רציתי להתרחק ממשהו שקרה לי בעיר אז פשוט באתי לפה למקום הכי רחוק שיכלתי ללכת אליו. אני:"הא הבנתי" שלחתי ובדיוק אריאל יצאה מהאמבטיה כבר אמרתי שיקח לה שעה להתארגן?! " אני מוכנה" אמרה" " תודה באמת, יאללה בואי" אמרתי אני:"אממ תקשיב חברה שלי בדיוק באה ואני הולכת איתה" "מספר לא ידוע:"תהני" מספר לא ידוע:"נדבר?" שאל טוב הוא חמוד אני:"תודה וכן" עניתי והתנתקתי מהווצאפ.
לקחתי את הכרטיס , את הארנק הטלפון עליי ויצאתי מהחדר.
" נו, מה היה?" שאלה
YOU ARE READING
רציתי לדעת שאת שלי
Romanceנועם נערה בת 15.5 מתחילה את חייה בתיכון. היא תתחיל להרגיש רגשות שמעולם היא לא הרגישה. האם זאת אהבה? היא בעצמה לא יודעת. אם היא רק הייתה יודעת שזה מה שהיה קורה. -------- הסיפור יכיל:* תכנים מיניים *קללות -------- *** הי...