הודעה קטנה לפני הכל יש סיפור חדש שלי בשם different love העלתי את הדמויות זה יהיה סיפור מרגש וסוחף יהיו לו שני עונות, הוא יהיה די שונה מהסיפור הזה רק עם יותר עוצמה רגש ומתח אשמח אם תקראו אוהבת המון!
פרק 21
עבר שבוע מאז היום ספורט הזה. הכיתה שלנו זכתה בטיול שיהיה עוד חודש, לפחות משהו טוב יוצא מהבית ספר הזה.
"דיברתי עם בן אל" אריאל לחשה לי בשיעור. "מההה?" שאלתי אותה בלחש כדי שרזיאל לא ישמע. "כן" לחשה וחיוך היה על פנייה."זה רציני בניכם?, כאילו זה התקדם בכלל לאיזה שהוא מקום?" שאלתי אותה "אני לא יודעת אני חושבת שזה כן התקדם לאנשהו, וגם קבענו להיפגש, ואם זה לא יתקדם כבר אז אני מקווה שעכשיו זה כן ישתנה" אמרה. עינייה נצצו היא התאהבה. טוב הוא ממש חמוד והוא גם נראה טוב, טוב מאוד והוא גם סבבה כזה זורם וזה והוא בן אדם טוב והוא גם חבר של נתי אז אני מאמינה שהוא טוב כאילו חברים של נתי כמה שהם ערסים ששותים ומעשנים ויש כאלו סטוציונרים הם טובים הוא לא מתחבר לילדים מגעילים כבוד אצלו זה דבר ראשון אז אני די בטוחה שהוא בן אדם טוב, אני באמת מקוה שהוא רציני איתה. "בהצלחה" לחשתי לה. "תודה" אמרה. "שוב פעם אתן מדברות מאחורה?" רזיאל שאל אוףףף איתו איזה אוזניים יש לו. "מצטערות" אמרנו ביחד. "תצאו מהכיתה " אמר והצביע על הדלת. "מההה?" אריאל קפצה בבהלה. "לא שמעת טוב גברת?" שאל אותה וליגלג. "לא בבקשה רזיאל זה לא יקרה שוב" אמרה "כן וגם אמרנו שאנחנו מצטערות" אמרתי מנסה לשכנע אותו. הוא מהיום הראשון לא סובל אותי. "ממש לא, כמה פעמים אני אוותר לכן ואסלח לכן כל פעם מחדש, ואז תעשו את זה שוב, תצאו עכשו החוצה" אמר " ועוד מילה אחת אתן גם תחכו לי בחדר שלי" הוסיף כשראה שאריאל רצתה לדבר.
"בואי" אמרתי לה ונעמדתי מתכוונת לצאת. היא קמה גם ויצאנו ביחד. "מה עובר עליו?" שאלתי ואמרתי ביחד. "מה הקטע שלו" אמרה אריאל. "כולם מדברים ורק אותנו הוא מעניש, ועוד מבקשים סליחה, אבל לא הוא לא יקבל אותה הוא בכוונה יוציא אותנו מהכיתה נכון" אמרה אריאל והתקדמה במהירות לבחוץ. "עזבי אותו" אמרתי והתקדמתי אלייה במהירות מנסה להיות בקצב שלה. התיישבנו על הספסל בחוץ ושיחקנו בטלפון.
הצלצול נשמע וכל הילדים התחילו לצאת לבחוץ. רוב הילדים נכנסו למגרש, בטח יש משחק. "בואי נכנס להביא את התיקים שלנו, יש לנו אחרי זה ספורט" "אמרתי לאריאל וניגשנו לכיתה להביא את התיקים שלנו.
נכנסו לכיתה ורזיאל בדיוק אסף את הדברים שלו והכניס לתיק, ניגשנו שתינו לשולחן האחורי בו התיקים שלו היו לקחנו אותם ובאנו לצאת מהכיתה. "אריאל ונועם גשו לכן" אמר שבאנו לצאת מהכיתה, הסתובנו אחורה ונעמדנו מולו. אריאל התחילה לקפל את ידה לאגרוף תמיד שהיא בלחץ היא מקפלת את ידה לאגרוף. "כן?" עניתי בשאלה. "כמה פעמים הערתי לכן על דיבורים מתחילת השנה?, הרבה נכון? כמה פעמים ביקשתן סליחה ואמרתן שזה לא יקרה שוב ? הרבה נכון? כמה פעמים סלחתי לכן ובסוף וויתרתי ולא הבאתי לכן עונש? הרבה נכון? כמה פעמים הזהרתי אותן שזאת הפעם האחרונה? הרבה נכון? אז זה לא יקרה ועכשיו ראיתן מה קרה, לא וויתרתי לכן, ופעם הבאה אני מודיע לכן מעכשיו שזה יהיה חמור יותר" אמר במהירות לקח את תיקו ויצא מהכיתה. חצוף מה נראה לו. הסתכלתי על אריאל שהייתה נראת עצבנית! היא הייתה אדומה ורתחה מעצבים. "מה נראלו?" צעקה ופתחה את הדלת, שרזיאל דאג לסגור בטריקה כשיצא מהכיתה. "לא יודעת עזבי אותו מטומטם" אמרתי והחלתי להתקדם לבחוץ.
YOU ARE READING
רציתי לדעת שאת שלי
Romanceנועם נערה בת 15.5 מתחילה את חייה בתיכון. היא תתחיל להרגיש רגשות שמעולם היא לא הרגישה. האם זאת אהבה? היא בעצמה לא יודעת. אם היא רק הייתה יודעת שזה מה שהיה קורה. -------- הסיפור יכיל:* תכנים מיניים *קללות -------- *** הי...