פרק 26+27 פרק כפול

988 61 10
                                    


פרק 26+ 27

עבר חודש מאז שאני ורותם יוצאים. הוא הפך להיות חלק ממני, כל החודש הזה יצא לי להכיר את מי שהוא באמת. והוא כזה חמוד.

עדיין לא סיפרתי למשפחה שלי שיש לי חבר, אני אגיד להם השבוע.

"אחי אתה בא אליי היום כן?" נתי דיבר בטלפון כשירדתי למה להביא נשנוש לאכול. "יופי אז אני אביא לך את זה כבר אצלי, כולם באים" אמר . "לא לא אל תביא כלום יש הכל, ביי" אמר וניקק אני לא חושבת שמי שהיה על הקו השני הספיק לענות בכלל. יופי חברים שלו באים זה מה שחסר, ואני רציתי לשאול אותו אם הוא רוצה לעשות איתי משהו.

עליתי לחדר נשכבתי על המיטה שיחקי בטלפון ואכלתי חטיף נשנושים. אני אשלח הודעה לרותם אולי הוא יעשה איתי משהו. "רוצה לעשות היום משהו?" שלחתי. מצטער חים שלי, קבעתי היום עם כמה חברים שלי" שלח. "אז אולי אחרי זה?" שאלתי "משעמם לי" שלחתי עוד הודעה, אני לא אוהבת לצאת חופרת אבל הפעם זה היה דורש בחיים לא שעמם לי ככה. "אני אסיים איתם מאוחר, מבטיח לך שמחר אני אפצה אותך" שלח והתנתק. יצאתי מהצ'אט איתו ונכנסתי לצ'אט של החבו. "משעמם לי" שלחתי שמה . רז ישר הקליד "אני ארקוד לך רוצה" שלח "למדי ריקוד בטן חדש מהמם" שלח שוב. "אני ממליץ לך בחום להתנגד" מור שלח. "אני אקשיב לך מור" שלחתי ויצאתי מהצ'אט, גם אין עם מי לדבר. 'נסיך שלי מקליד' הופיע לי יופי אולי הוא יכול. "מצטער" הוא שלח. אז הוא לא יכול. "אני אוהב אותך" ישר עוד הודעה קפצה. חיימי כמה אני אוהבת אותו. "ואני אותך" שלחתי. טוב אז נשאר אופציה אחת אני הנשנושים ושמש בטלוויזיה. נכנסתי ל וי. או. די ושמתי מרתון שמש.

***

פתחתי את עיני מהצעקות שציקו לי באוזן, יש לי שינה חלשה מכל קול הכי חלש או אור הכי חלש אני מתעוררת. כנראה שנרדמתי כי הופיע לי 40 שיחות שלא נענו מרותם ו 60 הודעות.נכנסתי להודעות ישר קפצו לי מלא מלא הודעות "את לא כועסת נכון?" "נועם תעני לי" "אני אוהב אותך" ,יפה שלי?" "את כועסת נכון?" "מבטיח לך שאפצה אותך מחר" "תעני" "נועם" . הוא חושב שאני כועסת . "חיים שלי, נרדמתי מצטערת שלא עניתי" שלחתי לו "דרך אגב אני לא כועסת פשוט אמרתי לך נרדמתי. שלחתי לו שוב ואז עוד הודעה מלאה בלבבות.

אספתי את שערי לגולגול גבוהה ומכוער, סידרתי את הפיג'מה וירדתי למטה. ניגשתי ישר למטבח הנתי לי נס ויצאתי לסלון, הכל היה בירות פתוחות וחטיפים זרוקים בכל מקום, וריח של הסיגריות חנק את הבית, לא פלא כל החלונות פתוחים.

ניגשתי לחלון כדי לסגור אותו. "שלום ליפהפיה הנרדמת" נתי אמר , טוב הוא לא שתוי לפחות זה. "תסתום ופעם הבאה תפתח חלון" אמרתי לו ועברתי לחלון השני. "תראה איזה אחות יש לך" בן אל אמר לנתי, אני מזהה את קולו כבר, הסתובבתי אליו בחיוך, אך הו ירד ישר ש..... רותם? מה הוא עושה פה? הוא היה המום, אך לא יותר ממני!

רציתי לדעת שאת שליWhere stories live. Discover now