KURALLAR

9.7K 226 15
                                    

Kurallar, kurallar ve kurallar... Popüler olmak için bazı kurallar vardır. Genelde zengin olurlar, fakat normal bir zenginlikten bahsetmiyorum. Özel okula gidiyorsanız sıyrılabilmek için gerçekten zengin olmanız lazım. Ayrıca güzel olmanız da lazım, eğer çok güzel değilseniz ortalama bir tipinizin olması ve ortalamanın üstünde bir arkadaş çevresi lazım.

Elimdeki kağıda baktım.

Güzellik -

Fizik -

Arkadaş çevresi -

Çekicilik -

Özgüven -

Karizma -

Zenginlik +

Babam sağolsun. Artık bir artım vardı.

Annem odama girdiğinde piyano hocamın geldiğini ve salona geçmem gerektiğini söyledi.

Başımı salladım.

*

Ders bitiminde telefonumu kontrol ettim. 0 yeni mesaj.

Çok şaşırtıcı değil.

Ama bugün umut verici bir gündü. Spora başlayacaktım. gerçi o kadar da fazlam yoktu ama bir mankenin fiziğine sahip olmak istiyordum. Tıpkı annem gibi.

Boyum 1.72'ydi. O yüzden kilomu göstermiyordum ve bu benim için bir artıydı.

Bir artım daha oldu!

*

Spordan sonra Derin'e mesaj atmaya karar verdim. Artık bir yerlerden başlamalı ve kendi arkadaş çevremi oluşturmalıydım. Lara haricinde arkadaşım yoktu. Aslına bakılırsa Lara en iyi arkadaşımdı. Tek ve en iyi. Ama onu olmayan arkadaş listemden çıkarmıştım çünkü fazla silik bir tipti, benim gibi.Artık sadece bir amacım vardı.

*

Derin, bizim sınıfın umursamaz kızı, hiç kuşkusuz lise 1'lerin yeni lideri olabilecek eski sınıf arkadaşım mesajıma cevap vermişti. ardından bir mesaj daha... Bir tane daha... Ve bir tane daha...

Bu tüm yaz boyunca böyle ilerledi. Sınıfta ara sıra yanıma oturmasına rağmen beni umursayacağını düşünmüyordum.

Ona sırf popüler olmak için yaklaştığımı bilseydi benim hakkımda ne düşünürdü?

Bu sorunun cevabını önemsemeyecek kadar gözüm dönmüştü. Onlardan biri olmak istiyordum.

*

Farklı bir şehirde, bizim okulun şubelerinden birinde okuyan kuzenim liseden önceki gün temalı konuşmasına devam ediyordu.

"Konuşmalarına çok dikkat et. Asla küfür etme. Etek boyun sakın dizinin 4 parmak yukarısından uzun olmasın ama kısa da olmasın.Fön çektirmeyi unutma, çektiremezsen saç köpüğü işe yarıyor. Lise çok farklı bir yerdir. Sakın ha ilk seneden biriyle yatayım deme. Ama sevgilin olsun. Sinemada yiyiş, ne bileyim popülerlik derecesine göre seni ellemesine izin ver ama sakın ilk seneden ilişkiye girme. Diğer seneler için konuşuyorum, prezervatif kullanmayı unutma."

Karşımda 16 yaşında en yakın arkadaşının bar işleten abisiyle yatmiş, sonradan ailesi bunu öğrendiğinde, evlenmekle tehtid edilmiş kuzenim duruyordu. Nasıl bir işin içine girmiştim? Yaşadığım yere lanet ettim. Lise kısmı gerçekten bu kadar bozulmuş olabilir miydi?

Başımı salladım.

"Derin'le hala konusuyor musunuz?"

"Evet."

"o kızın peşini bırakma. İnternette yazanlarin ya da tv'deki amerikan filmlerinin hepsi koca bir yalandan ibaret. Popüler bir grupla gezmiyorsan kendi popülariteni yaratamazsın. Ne kadar güzel, çekici veya alımlı olursan ol."

"Ara sıra bulusuyoruz. Ona elimden geldigi kadar iyi davranıyorum."

"İyi iste. Bir artı daha,"

"baska ne yapmam gerekiyor?"

"Tiyatro secmelerine girebilirsin.Bu bir sart değil ama genelde senin tanınmanı sağlıyor. İstemiyorsan girme tabii. Bu tamamen senin isteğine bağlı."

Yeniden başımı salladım. Yarın için, lisenin ilk günü için oldukça heyecanlıydım.

"son bir şey, senden bazı şeyler isteyebilirler yani erkekler."

"ne gibi seyler?"

"populer olmak icin yapman gereken seyler."

" senin ne yapman gerekmişti?"

Merakla sordum.

Sesini alçalttı.

"Sinemaya gitmiştik. Senin yasındaydım. Çocuk bana çıkma teklif edince saf saf sevindim bende tabii. Neyse film başladı. Sonra bacağıma elini koydu. Ben birsey yapmadım. daha da ilerledi. Küloduma gelince tabii bir irkildim. Eğer ona izin verirsem, bir ara takılabileceğimizi söyledi. Bende kabul ettim. Yani sadece elini külodumun içine soktu. sonrasını ben anlatmyayım yani. Ortada ne seks, ne de penis var. İşte bu kadar kolay Selin. Neden hala mal mal suratıma bakıyorsun? Unutma, bunları anlatmamı sen istedin. Bende çok meraklı değilim tüm cinsel hayatımı sana açmaya."

Bayanlar ve baylar, işte bu okulumuzun kirli yüzü! Ve ben kendi isteğimle kirlenmeye karar vermiştim. Geri dönüşü yoktu.

*

Ve işte Derin... İnişli çıkışlı, kıskançlıklarla dolu arkadaşlığımız böyle başladı. Sadece bir mesajla. Aslında beni bozacağını düşünüyordum fakat öyle yapmadı.

Ayrıca yakında bir konser vardı. Bugün orada çok ilginç şeylerin olduğunu öğrendim fakat burada size anlatamam. Bu olanlar, hikayemin ilerleyen kısmında bir yer edinecektir.

Her neyse.

Burada gerçeklik payı olmayan bir şey yoktu. Fakat olduğunda size söylerim. Sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz. sadece "sen sonra ne yaptın?" ya da "bakire misin?" gibi sorular istemiyorum. İlerleryen bölümlerde cevabını alacaksınız.

Bu sadece başlangıçtı.

Hepinizi öpüyorum!

(+35vote'a yenisi gelir)

POPÜLER ve KALTAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin