TUTKU OYUNLARI

5.6K 133 20
                                    

Oncelikle size cok guzel haberlerim var! Yani kendi acimdan cok guzel :D umarim sizin icinde oyle olur. Biliyosunuz ailevi problemlerim yuzunden cok uzun bi sure ara vermek, hatta hikayeyi askiya almak zorunda kaldim. Ama bu problemlerin buyuk cogunlugunu halletmeyi basardim ve bu hafta, en gec diger hafta, hikayelerin yeni bolumleri sizlerle olacak! Ustelik tipki eskisi gibi duzenli olarak yenilemeye calisicam. Biliyorum cogunuz beni ve hikayelerimi unuttu. Ama umarim hafizanizda kucuk de olsa bir yer edinmisimdir ve kaldigim yerden devam edebilmek icin desteklerinizi esirgemezsiniz. Zor zamanlarimda hep siz yanimda oldunuz. Hepinizi gercekten cok seviyorum, laf olsun diye degil. Yorumlariniz hep beni ayakta tuttu. Hersey icin tesekkurler!

Ikinci guzel haberse yeni ve muhtesem bir hikayenin geliyor olmasi. Hayir, benim hikayem degil. Ama cok yakin bir arkadasimin ki kiskanarak soyluyorum kalemi ve kurgusu benden kat kat daha iyi olan bir arkadasimin. Hikayenin konusunu bana anlatti ve basta klise gibi gorunsede sonrasinda sizi suruklecegine eminim. Tipki benim hikayelerim gibi. Okumanizi ve tipki benim gibi onuda desteklemenizi gercekten cok isterim. Lutfen esgecmeyin. Hosunuza gidicegine dair garanti verebilirim, cunku kendi hikayelerimi yazarkende Elif'ten buyuk destek aldim. O olmasa bu yere gelemezdim.

Tekrar tekrar tesekkur ederim!

Sizin gibi okuyuculara sahip oldugum icin cok sansliyim!

Hepinizi opuyorumm!

Link altta :D

http://wattpad.com/story/13133165?utm_content=share_reading&utm_source=ios&utm_medium=link

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

POPÜLER ve KALTAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin