Kapitola 3.

111 28 11
                                    

Běžela jsem. Znovu. Ale tentokrát to bylo jiné.

Nebyla jsem kořist. Byla jsem lovec.

Přede mnou utíkala rudovlasá dívka.

„Uteč!" Křičela na chlapce. Něco bylo špatně. Hodně špatně.

Dívka se otočila a usmála se na mě.

Podívala jsem se na svoje ruce. Měla jsem drápy.

„Jsem stejná jako ty?" Zeptala jsem se jí vyděšeně.

„Ne." Odpověděla.

Jsi mnohem horší."

S trhnutím jsem se probudila. „Annabeth jsi v pořádku?" Nade mnou stála moje teta Candis.

„Pane bože, co tu děláš, kde jsi vzala klíče?" Zeptala jsem se, možná až trochu moc prudce a vyděšeně.
„Dali mi je záchranáři a nejsem tu sama, Tracey, pojď se seznámit se sestřenkou."
Tracey přišla přede mě. Byla krásná, mohlo by jí být asi tak patnáct. Naposledy jsem ji viděla, když mě opustili rodiče.
„Ahoooj!" Okamžitě se mi vrhla okolo krku. „Jsem tak ráda, že tě zase vidím!"
„Jo, já taky." Odpověděla jsem trochu rozpačitě, ale upřímně.

Usmála jsem se a podívala se na tetu. Až teď jsem si všimla, že ná uplakané oči. Uvědomila jsem si, že babička byla její maminka.

„Je mi to tak líto teto, tak moc."

Mě taky Ann. Ale teď nemá cenu tu smutnit. Musíme jít dál. Běž nahoru, si sbalit, přestěhuješ se k nám, Tracey ti pomůže." řekla teta a pohladila mě po rameni.

„Jdu na to." Křikla Tracey a už se řítila nahoru po schodech.

„Děkuju teto, za všechno." To už se mi velké slzy koulely po tvářích. Teta se na mě usmála a beze slova mě obejmula.

„Jdeš už?" řvala v mém pokoji Tracey.
„Jasně, za minutku jsem tam." a už jsem se taky hnala po schodech.

„Hele, nechtěla jsem to říkat před mámou, ale máš fakt super melír."
Poukázala Tracey na rudý proužek na mojí hlavě.

„Myslela jsem, že andělům barva na vlasech nedrží." Škoda, že já ani mamka andělé nejsme." Řekla trochu otráveně.
„Drží, ale jenom některá." Zalhala jsem jí. Samozřejmě andělům barva na vlasech nedrží.

Podívala jsem se do sebe do zrcadla. Rudý pramínek vlasů byl větší.

Co se to se mnou děje a co rudovlasá dívka myslela tím, že jsem horší než ona?

Jsem přece anděl.

Nebo ne?

Ahoooj❤️
Tak konečně je tu další díl.;)
Doufám, že se líbí.;) každý komentář, votes nebo třeba follow mě mocinky potěší.
Tak zase někdy, lidi a moc děkuji za všechny ohlasy;)❤️❤️

Démoni světlaKde žijí příběhy. Začni objevovat