Rozdział 2.2

1.2K 70 11
                                    

Jojojo! Ciesze się że mnie wspieracie w komentarzach :) Ten rozdział dedykuję Misia-chan. Mam nadzieję że się spodoba. No to ten zapraszam niżej xD


Aki

-Jeff..? Halo Jeff...

-E co? Nie śpię. Aki o boże.

-Jeff co ze mną...? Czy ja..?

W tym momencie wszystko przeleciało mi przed oczami, chwile z wypadku, szpitala, słowa Jeffa i moje. Nie mogłam w to uwierzyć. Za dużo informacji, odczuć i zdarzeń napłynęło do mojej głowy. Moje oczy zaszkliły się i zapełniły łzami, które momentalnie zaczęły spływać po moich policzkach. Spojrzałam się na Jeffa pytająco. Chciałam wiedzieć co się potem stało..

-Jeff.. Wyjaśnisz mi..? Co było po tym, no wiesz..

-Mhm, tak. A więc po tym, gdy odeszłaś w szpitalu wyszedłem na zewnątrz i spojrzałem na gwiazdy, po prostu nie chciałem, nie mogłem bez ciebie żyć. Popełniłem samobójstwo..

-Jeff.. Czyli my..?

-Nie, spokojnie, żyjemy. Slenderman nas wskrzesił.

Rozejrzałam się po pomieszczeniu. Było ciemne, jedyna rzecz, jaka się tu znajdowała to było łóżko, na którym leżałam. Podniosłam się do pozycji siedzącej.

-Aki, uważaj nie powinnaś się przemęczać. Miałaś bardzo ciężkie urazy.

-Spokojnie Jeff.. Wiem co robię.

Do pokoju weszła jakaś postać. Była biała, nie miała twarzy. Nosiła na sobie czarny garnitur, i miała macki. To był slenderman. Dopiero teraz zrozumiałam, że weszłam w dziwny świat, który ma wiele tajemnic.

-Gdzie jestem?

-Jesteś w domu creepypast Aki.

-Domu creepypast..?

-Tak, to tu mieszka większość creepypast. Ożywiłem ciebie i Jeffa. Niestety ty miałaś większe obrażenia, więc musiałem trochę ,,zmodyfikować'' twój organizm.

-Jak to zmodyfikować?!

-Hmm.. Sprawiłem, że twoje ciało jest silniejsze i ma większe możliwości. Skutki uboczne, to pojawianie się różnych mocy.

-Mocy?

-Tak, na przykład telekineza, teleportacja czy czytanie w myślach. Nie wiem jak dużo może się ich pojawić, czy w ogóle się pojawią, a jeśli tak, to w jakim czasie.

-Rozumiem..

-Ale nie rozpaczaj. Teraz musisz dojść do zdrowia. Zamieszkasz w posiadłości creepypast dobrze? Wysłałem już kogoś po twoje rzeczy.

-Dobrze. A co z Jeffem?

-Ma tu swój pokój, spokojnie.

Odetchnęłam z ulgą. Zostanę tu, a Jeff będzie przy mnie. Jedna dobra wiadomość. Chciała bym wiedzieć o co chodzi z tymi mocami..

No to dzięki za uwagę. Zapraszam również do czytania mojego drugiego opowiadania. Nazywa się ,,Razem przez sms'a'' Taki typowy romansik. No to spadam oglądać pokemony i grać w lola #Mango_Zjeb



Jeff The Killer Love Story PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz