Sıradan gün

44 5 1
                                    

Sana adım adım yaklaştığım gecelerde odamin tavanına baka baka uyumama sanırım ondakika kadar var... Seni çok güzel hayal ediyorum .. Çok güzelsin ... Fiziğin çok güzel , gözlerin kömür karası .. Yüzünün kontur yerinden gidigina kadar siyah ince sakallarin ... 1.80 boyun ve çatık kasların ...
Sana dokunamiyorum yok oluyorsun .. Bana izin ver dokanayim .. Birkez olsun hissetmek istiyorum sana sarildigimdaki duygularımı ... Konuşmuyor , gülümsüyorsun.. Dudakların tam öpmelik ... Ruhumun gıdası olucak sesini nezaman duyacagim ?... Nezaman benim için kapima güller bırakıp , yağmurlu günlerde pencereme seni ozledim diye geliceksin ?... Nezaman artık rüyalarimda degilde tenimde hissedeceğim seni ?... Derken sabahın güneşi yine penceremden isidi ve dunden ıslak saclarimi kurutmaya çabalıyor ... Yine cevap vermedi ... Hayali bile nekadar guzelse banyodan sonra sacimi taramadan istemsiz uykuya daliyorum ... Benim için en güzel hikayesin .. "başı sonu olmayan ".. İsyanimi yineleyerek neden hala baslamiyoruz diyorum kendi kendime .. Bu sefer onu görmüyordum ... Yine benim için aksamı beklemek izdirap olacak bi gün daha başlıyor . her zamanki gibi kahvaltı bile etmeden dışarı çıkıyorum ... Kafami dağıtmak için anormal arkadaşlarımın yanina gidiyor dertlesiyorum ... Zaten bende normal değilim öyle söylüyorlar .. Onlarin dilinden ;
"Her gece sıkılmadin mi onu görmekten kızım , gerçekten giriyormu her gece rüyalarına ?"
Sorusunu duymaktan sıkıldım .. Kiziyorum arada onlara falan neyse .. Mezun olmama 1 ay kala okul balosuna az kaldı .. Benim daha giyecegim bir elbisem yada ne giyecegim hakkında bir fikrim yok ... Eve doğru yürürken ablamla karşılaştım ... Yüzümün soluk göründüğünü ve umutsuz olduğumu söyledi . .. Sanırım makyaj yapmadan çıkmış olmalıyım ki mutsuz yada umutsuzken kendime önem vermem ve makyaj yapmam ... Buradan anlamış olmalı ... "Neyin var ?" sorusuna bende umutsuzluk , kaygi , özlem , bekleyiş , hayaller var dedim .... Bana benzer olduğu için olmayan şeyi ise o söyledi .. "Gercekler".. Ablam nalan yeni evli ve hamileydi ... Annem gibi sevdiğim ablam ... İkizim gibi ...
" sen hala rüylarindaki çocuğun peşinde misin ?" dediğinde .. Vazgecmemin mümkün olmadığıni her defasında söylediğim halde bana inanmıyor , çocukken masallardaki kahramanları aşık bi cocukmusum gibi alay ediyordu sanki ... Ablam ve arkadaşlarımın söylediklerine rağmen vazgeçmek istemiyor , her gece hayalini ve profilini olusturdugum sevgiliden ayrılmak istemiyordum ... Ailemin bunu bilmeyisi kardeşimin istediğini yapmadigimda beni ifsalamasi olayiyla orantiliydi ... Furkan benim küçük kardeşim ama Aklı büyük ... Yaramaz ve zeki ... Sınıf arkadaşım nilin kardeşi zehradan öğrenmiş durumu ... Zehrada biz Nille konuşurken duymuş anlattıklarımi ... Artık mezuniyete 10 gün var ve acil alışveriş yapmam gerek... Ablamla çıktık carsiya .. Güneşin Kavurucu ışığı yüzümü yakıyor gözlerimi kismaktan kirisiklar olusucak gibi hissediyordum ... Ablamin tanıdığı bir mağazadan boyumca siyah bir elbise aldık ... Bu kadarı yeter de artardi bana ... Ablamin ben küçükken olmayan ayakkabıları vardı ve onları giymek istiyordum ... Rengi pudra şekeri ve topuğu beni 1.75 e ulastirirdi sanırım .. Yani 10 santim fazlası ... Eve döndüğümüzde sofrada yemek yiyorlar ve komşumuz filiz hanım ve kızı da gelmişti .. Küçük , sarışın ve şımarık bir kızdı... Sürekli odami karıştırıyor , giysilerimi denemeye çalışıyordu ... Fakat o küçük ve zayıf bedeni kiyafetlerimin içinde kayboluyordu sanki ...

TutsakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin