-Bun cartile ,caietele ,penar,carnetu,orarul a da si ruxacul .......
Cobor jos unde o vad pe mama gatind o salut si plec la scoala.Intru in liceu si ma indrept spre dulap imi pun ruxacul inautru si merg la cantina.
-Mai mai mai ce avem aici o tocilara ...o virgina o avem pe scumpa noastra Scarlett Benson o tocilara virgina si asa va ramane pentru mult timp inainte......
Cea rautacioasa este Amanda cu clonele ei Yasmine si Jym curvele pitipoancele care sau culcat cu toti baieti din liceu....eu nu le zic niciodata nimic nu imi place bataia sau harta intre colegi prefer sa dau prioritate prostilor
-Te rog Amanda lasama .......
-Ohh...scumpa mea Scarlett dar de ce as face asta???
Spune ea cu un glas pitigaiat iar cele doua clone incep sa chicoteasca....Eu aplec capul in jos si dau sa plec dar Yasmine imi pune piedica si cad pe jos murdarinduma cu mancarea de la cantina ohhh .......
Toata lumea a inceput sa rada de mine nu am mai stat pe ganduri si am fugit de acolo direct la baie unde mam sprijinit cu spatle de usa lasanduma incet in jos. Lacrimile incep sasi faca aparitia.Clopotelul suna semn ca ora de fizica da sa inceapa.Ma ridic ma spal pe fata ies sin baie ma duc la dulap imi iau hainele de schib si cartile (nu este prima data asa ca miam luat sa am)si ruxacul fug din nou la baie ma schimb iar hainele vechi le bag la cosul de gunoi deoarece petele acelea nu mai pot fi scoase.Fug in clasa din fericire profesor nu venise.Ma asez in prima banca imi scot cartea caietul si proiectul despre electricitate.Le pun pe banca .Profesorul intra si incepe sa faca prezenta.
-Scarlett Benson?
-Aici...
-Hai vreau sati vad proiectul......
Imi iau proiectul in mana ma indrept in fata clasei mai intai zic cum lam construit si de unde am facut rost de materiale apoi la ce foloseste si in cele din urma le demonstrez elicele de vand incep sa se invarta aprinzand becul care era pozitionat in capatul opus de ele.Si uite asa am lut 10.
Ora a decurs normal doar ca in pauza mam ciocnit de Cyd cel mai dragutz .puternic si popular baiat din scoala e clasa a 12 -a eu a 11-a normal intre noi ar fi un an diferenta doar ca el a ramas repetent asa ca acuma are 20 de ani cred....
-S..s..scuze nu am vrut iartama a foat vina mea te rog nu ma bate uite daca vrei iti fac tema la mate bii roman chi.....
-Hei calmeazate gata am inteles a fiost o greseala si legat de teme nui nevoie ma descurc eu sunt Cyd iar tu esti..?
-Scarlett Benson ....
Zic eu cu capul in jos apoi plec spre casa in cateva minute ajung acasa urc la mine in camera imi las ruxacul pe pat imi iau un prosop si merg sa fac un dus.....
Stropi de apa imi dezmiarda trupul de zeita parul meu blond acum are o culoare mai inchisa picaturile de apa se preling usor pe sani mei rostogolinduse in jos .............. dupa dusul bine meritata ma sterg si imi infasor prosopul in jurul piptului acesta ajungandumi pana la fund fix pana la fund ies din baie si raman socata Cyd se afla la mine in camera imediat cum il vad rosesc si intru din nou in baie lasansuma usor in jos pe jos.
-Scarlett scuze nu am stiut ca te voi gasi asa daca te ajuta cu ceva am ajuns fix cand ai iesit pe usa am venit la tine sa vad daca esti bine dupa cazatura ce ai traso scuze.....
-Nui nimic doar poti sa pleci te rog...?
Il intteb eu vizibil rusinata de situatie
-Bine......
Aud usa inchizanduse asa ca ies din baie intradevar Cyd plecase ma pozitionez in fata dulapului imi iau lenjerie intima alba cu dantela un tricou larg alb blugi evazati si o bluza de trening cu fermoar neagru iar in picioare o pereche de bocanci maro parul prins intr-o coada iar in spate ruxacul cachi .Parasesc incaperea si ma indrept spre biblioteca din oras .In 5 minute ajung o salut pe doamna Cheytt e o batranica de 76 de ani cu ochelari scunda si ochi albastri e foarte simpatica.Ma indrept spre raftul cu carti si imi iau una Stintifico-Fantastica .Incep sa o cites nu miam dat seama cand a trecut timpul asa ca pun cartea la loc deoarece am terminato imi iau ramas pun de la mica batranica si plec spre casa .E 22:39 e bezna afara in cele din urma ajung acasa fara nicio teama deoarece biblioteca era la 5 minute distanta defapt nici 5 minute nu faceam .Urc sus la mine in camera ma schimb un pijamalele mele riz cu unucorni si adorm.
813 cuvinte