Ma trezrsc intr-o camera intunecata legata cu o funie la maini .Ma uit in sta ga si o vad pe Mara legata la maini si la mijloc tot cu funi .Ma ridic incet dar ametesc sj cad jos.Isa de deschide si pe ea intra. ,,seful" ma dezleaga ma apuca brutal de brat.Aju gem intr-un dormitor ma tranteste pe pat iar el peste mine.Incep sa ma zbat sub el dar inzadar.Incepe sasi plimbe mainile pe corpul meu ajungand la fese strangandule cu toata puterea apoi cu o mana imi pri de sanul drept si inceoe sal maseze.Eu ma zbat dar sunt legata de maini si picioare de catre pat.El se dezbraca ramanand in bixeri se apropie de mine dar o sageata ii strpunge piptul .Vad o doamna cam de 35-40 de ani slaba imbracata in verde si cu un arc in ana .Ma dezleaga si ma trage de mana panaa iesire.
-Hei stai cine esti?
Spun eu putin tematoare.
-Sunt Aisha acum haide fugi daca vrei sa scapi cu viata si nuti face griji pt prietena ta e bine .
Ma luat de mana si a inceput sa alergam pana am ajugem intr-o padure .In inima paduri se afla o casa mare .Am i trat inautru Aisha mia dat un sac cachi .
-Imbracate te astept afara.
-Ok.
Zic eu si urc la eraj.Intru in prima
camera care este si baia.Ma inbracatSi am iesit afara unde Aisha ma asteota cu niste tinte si manechine.
-Te voi invata sa tragi cu arcul si cu or e fel de arma .
-Mersi dar de ce?
-Roland cel care vtoia sa te violeze este puternic este canibal doar ca nitel mai cuzelat.Credema sageata ce iam dato nu la omorat iar eu nu voi fi mereu in preajma ta sa te protejez.
-Stai canibal?Adica cei care mannac oameni?
-Da acum hai...
%%%'''DUPA 5 ORE""&&&&&&
Bun am invatat sa trag cu arcul,arbaleta,pistolul ,sa anihilez si contruiesc o bomba ,sa detonez o grenada si sa ma furisez ca o felina.A fist distractiv,obisitor ai dureros .Fac un dus si ies afara.Aisha mia zis ca ma duce acasa miam luta ruxacul :2 pistoale ,um arc,6 grenade,5 bombe.Este destul de greu.In cateva ore am ajuns .Am iesit din masina dar cand mam intors sai multumesc ea disparusera.Am intrat in casa si iam vazut oe Cyd,Tom si Mara impitriti oe canaoea plangand.
-Hei mosnegilor cine a murit?
-Scarlett a murit nu se mai intoarce miam pierdut iubita.
-Baii sunt eu in carne ,oase si vie .
-Scarlett.
Striga toti si ma iau in brate.Dupa mii de imbratisari miam luat ruxacul(fara sa vada cineva)mam dus sus la mn in camera si lam ascuns sub pat.Intru la baie fac un dus si ma imbrac .
Cobor jos si il vad pe Cyf in bu atarie.
-Cyd?Ce faci?
-Gatesc.
-Gatesti bu ataria sau mancarea?
-Carei diferenta?
-Pai mancarea o mannaci bucataria nu si adu dracu apa ca ai ars blatul.
Fugim ama doi din bucatarue sa aducem apa dar cand ne intoarcem bucataria era in flacariPeste 20 de minute ........
Suntem cu toti afara cu cateva haine in mana(un hanorac ,un tricou si tenesi).Popieri se chinuie sa sti ga focul casa a ars e scurm iar Cyd plange dupa lotiunea de par,Mara dupa telefon,Tom dupa prezervative ,iar eu.....