2

4.9K 67 21
                                    


Ma trezesc din cauza ceasului meu tampit.Stai ce tocmai am zis eu?Miam facut ceasul care ma trezesre in fiecare dimineata ca sa merg la scoala tampit?OMG iti bati joc de mine nu pot sa cred.Eh se mai intampla.

Ma dau jos din pat merg la baie fac un dus ma pieptan ma spal pe dinti si ma inbrac intr-o pereche de blugi evazati un tricou larg maro si un hanorac gri iar parul prins intr-o coada de cal si in picioare tenesi negri.Imi iau ruxacul si plec la scoala.

Intru pe poarta si aceleas chesti si injuraturi dar binenteles ca barfele nu lipseau ca doar de .....Merg spre dulap imi scot cartea de franceza impreuna cu penarul si caietul imi pun ruxacul in dulap si cartile in mana.Ajung in sala ma asez in a 4 a banca langa geam.Clopotelul suna semn ca ora a inceput si profu trebe sa apara.Astept......astept....astept....si a venit.

-Buna ziu copii el este Cyd va asista la ora noastra deoarece el trebuie sa dea un test pt marirea mediei.Uite Cyd stai langa Scarlett.

Cyd vine se aseaza langa mine ma saluta si eu il salut la randul meu inrosinduma la fata si pot auzi un mic chicotit de la el.Pe parcursul testului am putut observa ca Cyd avea cateva nedumeriri asa ca lam ajutat din cand in cand iam sopti raspunsurile sau scriindule pe guma de sters,banca,mana sau pe cate o foaie mica.Nu stiu dar de cand lam intalnit pe Cyd sunt altfel ma simt altfel adica nu stiu ar fu prea mult daca as soune ca mam i dragostit adica totusi il cuniasc de o zi doua nu ma pot i dragosti de primul baiat pe care il vad.

Jym pov

Am intrat in dormitorul lui Leo sarutandune salbatic el imi prinde sani cu palmele sale mare coborand spre feminitatea mea in cateva secunde eram amandoi goi.Eu detineam controlul eram deasupra lui ma frecam cu feminitatea de penisul lui simtind cu se intareste sub mine iar eu incepeam sa ma ud din ce in ce mai mult .Acesta gemea si gemea dar nu ma opream la un moment dat mam aplecat peste el iar acesta a gemut puternic fiind aproape de orgasm.Am incepur sal musc de patratele lingandul pana la gat apoli muscandul.Acesta isi puna mainule pe fesele mele eu inca frecanduma de el.

-Jym daca te mai misti mult voi avea un orgasm si nu vreau pana nu tio trag.

Spune el gemand apoi facand schimb de locuri sia introdus doua degete in mine iar cu degetul mare frecando ahh nu mai pot.Acesta marind rutmul iar eu nu mai puteam simteam ca ajung la apogeu.A intrat isfarsit in mine .Dupa 3-4 ore am avut un orgasm in acelas timp cu el.

Scarlett pov

Orele au trecut usor nu mam intanit cu Cyd si ce sa vezi vorbind de lup.

-Hey Scarlett ămm vroiam sati multumesc pt ca mai ajutat la test.

-Ohh nai pentru ce....

Spun eu inrosind si lasand capul in jos.Acesta imi ridica barbia cu dou degete apropii duse se mine vrand sa ma sarute.Eu mam tras incet intorcandumi capul.

-Scuzs dar eu nu am mai sarutat pe nimeni si sti tu....

-Hei e ok asculta Scarlett stiu ca ne cuniastem doar de cateva zile dar trebuie sati zuc asata nu mai pot dotmi niaptea ma tot gandesc la tine uu stiu ce miai facut dar ma inebunesti Scarlett vrei sami fi iubita?Si da sunt indragostit de tine..

-Nu stiu ca sa zic adica pe bune acuma ai putea sa ai orce fata si totusi tu ma vrei pe mi e nu stiu ce sa zic e cam greu de crezut dar da Cyd vreau sati fiu iubita....

Spunand asta ma ia in brate si ma puoa pe crestetul capului.Se pare ca nu sunf o tocilara timida sunt doar eu Scarkett o fata mai ciudata.

Cyd ma insoteste pana acasa .Am degand sa fac o schimbare asa ca imi arunc absolut toate hainele si pamtofi din dulap imi iau bani si merg la mall .Ajunsa acolo intru in toate magazinle duoa vro 6 ore plec casa cu 25 de maieuri 40 de tricouri 60 de blugi 35 blugi scurti etc.....in cincluzie mulri si ce s maizic de tensi bakerni sandale platforme machiaje si acesori de par.Merg spre casa de marcat si dau nas in nas cu....





Hei dagilor sper ca va pace cartea sunt noua asa e prima mea carte va rpg lasati un comentariu daca sa continui sau nu cartea va mulumesc si va iubesc pup...

774 cuvinte

Sex And virginUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum