Il vad cu ochi inlacrimati .Imk unesc buzele cu ale lui.
-Hei ce ai patit?
-Imi pare rau iunito
-Pentru ce?
Intreb eu nedumerita.
-Team auzit in somn cum plangeai si te ghemuiai de durere si azi dimineata imi pare rau nu ma vrut sa fiu dur jur.
-Hei uitate la mine sunt intreaga nu am murit si aseara a fost ceam mai frumoasa noaptr din viata mea si cu durerile stai linistit e ceva normal o sa treaca .
-Te iubesc Scarlett.
-Si eu te iubesc Cyd.
Apoi ne unim buzele in cel mai romantic si senzual si bineteles ecitant sarut de pana acum il ador il iubesc ca o nebuna pe baiatul acesta.Cyd se imbraca si el cu hainele lasate (un tricou cu nr 69 si o pereche de blugi stramti negri)Coboram jos unde ii vedem pe Tom si Mara .
-Buna
Zic eu zabitoare
-Foar buna nu e ce dracu ati facut aseara ati castrat porcu?(Tom)
-Ămm mnuu (Eu)
-Am facut dragoste(Cyd)
-Pai si voi taman la 4 dimineata vati oprit si cine utla asa?(Mara)
-Ea(Cyd)
-Acuma hai sa nu arat cu degetul bun pai sa incepem munca(eu)...
.....
.....
...
Dupa 10 ore de munca ma pun ectenuata in pat este 22:30 ma eog nu chiar 10 ore mai putin dar mie asa mi sa parut .
DUPA 3 SAPATAMANI.
In aceste 3 saptamani am lucrat din greu relatia mea cu Cyd din cate am observat nu se baxeaza doar pe sex si asta ma bucura pana acum am facuto de 2 ori in seara aceea a fost prima data apoi peste o saptamana.Eu binenteles ca vroiam so facem ma des vroiam pt el deoarece este barbat si are nevoie dar mnaa el zice ca ,,Iubifo eu nu stau cu rine doar pr sex eu stau cu tine pt ca eu te iubesc si nu vreau sa crezi ca te folosesc."Mnda in acest moment stau in oat nu ma simt tocmai bine am avut cateva greturi iar Mara este la farmacie sami ia 3 teste de sarcina.
Si virbind de lup ii multumesc intru in baie asept 5 minute si sunt........,